:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, May 20, 2008  
 
 
Misi Penting
Kawan-kawan semua,
saya ada misi yang harus di selesaikan
Antara hidup dan juga mati.
Tak boleh nak ditangguh-tangguh lagi.
Ada sesiapa tak bermurah hati membantu saya mencapai misi saya ini.
Pertolongan dari anda amat lar saya alu-alukan serta akan sangat-sangat dihargai :)






Misi saya itu ialah..jeng..jeng..



Ini ha...beratus-ratus ( eleh..konon) kertas exam yang harus di tanda.
Hari ini students-students saya exam sains.
Saya ngajar 2 kelas form 1 dan 2 kelas form 2.
Sains ada 2 paper..jadinya 8 paper yang harus saya marking.
Mujur sejarah form 1 dah lepas last week, lagipun form 1 objektif aje..so saya dah bereskan yang itu weekend baru nih.
Misi saya ialah untuk menghabiskan menanda paper science ini sebelum cuti sekolah bermula.
Lagi pulak..cikgunye pulak yang excited nak tau markah students..hehe
Ada sesiapa yang baik hati mau datang tolong saya menanda kertas-kertas ini???
Oh..ok..cukup sampai di sini saya membebel.. saya harus selesaikan misi saya itu dengan segera..

cheerss..chiao:)
posted by NuRuL @ Tuesday, May 20, 2008  
8 Comments:
  • At 9:46 PM, Blogger AK said…

    huhu... tak biasa la plak soalan2 sains f1 n f2... lupa dah...
    kang tersalah tanda cmne??? hahaha

    chaiyok!!!

     
  • At 9:58 PM, Blogger Unknown said…

    tanda kertas soklan eh...mcm best je..
    dulu waktu dlm klas..suka wat mcm tanda2 guna pen mrh

    sains? errr...ok gak tu

     
  • At 12:34 AM, Blogger Nurul Nadiah said…

    huhu
    nnti bile saya da jadik cikgu..
    xde tanda2 kertas budak pon
    mesti boring!

    ye ke?

     
  • At 1:58 AM, Blogger Kasawari said…

    Alhamdulillah.. ini misi yang murni lagi terbaik.. selamat melaksanakan misi tersebut..

     
  • At 5:50 AM, Blogger Shah CJ said…

    ni le misi yg sgt penting dn sgt boring.. huhu

    bila le aku nak rasa enjoy menanda kertas nih.

     
  • At 10:32 AM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    alala..itu alasan jer kan..skema jawapan sudah disediakan pon :)

    chii
    best..best kalo students kita dapat markah yg best jugak.
    ya..cikgu dan pen merah tak boleh nak dipisahkan chii :)

    nadia yuna
    boleh apa..kalo awak sukarela nak tanda..mesti ramai cikgu-cikgu yg murah hati nak bagi..hehe

    kasawari
    hehe..memang suci murni pon misi nih..kalo tak terlaksana kang bos marah..huhu

    cikgu jawe
    sib baik saya ngajar sejarah form 1 jer..tanda kertas objektif..kalo form4-5..siap ada sesi..masak gak tuh rasa..hehe.
    takpe cikgu..tanggung jawab kan!!!

     
  • At 6:53 PM, Blogger mala_yusof said…

    xdapet den nak nolong..hahahhaha
    aku punye kertas pon xtertanda lagik...
    tanda sket..tido..tanda sket...tido.. boring seh...tambah2 klau kelas ujung2..tanda pangkah lagi banyak dari tanda betul..
    mana nak ada umpphhh masa menanda..huhuhuhuhu..

    apa pon...sama2 kite selesaikan misi penting neh...:)

     
  • At 8:21 AM, Blogger NuRuL said…

    mala
    aku punye dah siap..yahuuu..hehe
    yang kelas hujung tuh aku siap pangkah besar-besar lagi..huhu..
    lantak arr..sapa suh jawab ntah apa2 kan..hehe

     
Post a Comment
<< Home