:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, May 19, 2008  
 
 
Keta yang comei
Wah..best bercuti semua? Saya menghabiskan cuti ini ke rumah member di Nilai. Takde aktiviti yang menarik, sekadar menghabiskan masa meronda-ronda saja.. Dalam pada nak budget itu saya beli jugak sehelai blouse..adeh lar Cik Nurul..huhu!!!
Saya terjumpa sebuah kereta Kelisa yang telah di ubahsuai..sangat comei!!!
Baik punya empunya nih cari tempat parking, bukan saya malah setiap orang yang lalu lalang di situ pasti akan tertoleh pada keta yang comei itu.
See..comei kan paduan warnanya..hijau muda + putih!!!

Di nombor platnya siap ada bunge-bunge lagi ha!!!

Dalam nya pon ikut konsep Hijau+putih..tengok di Gearnya itu..penuh dengan bunga-bunga orkid

Saya tertunggu-tunggu jugak kalo dapat berjumpa dengan empunya keta nih..tapi beliau tak kunjung-kunjung tiba.

Maaf lar yer empunya keta, saya telah mempublish kan keta anda di sini..tapi keta anda sangaaatt lar comei!!! Tertarik..menarik..kau memang da boom!!! :)
posted by NuRuL @ Monday, May 19, 2008  
12 Comments:
  • At 5:21 AM, Blogger Shah CJ said…

    mmg comel. sgt suka tgk. hijau+putih.. hmmm. ehehhee

    tu kalau polis nk tahan pun tak sampai hati. comel sgt. mesti kos dia mahal gak.

     
  • At 7:09 AM, Blogger AK said…

    PENGUMUMAN!!!

    kepada sesiapa yang teraser banyak duet tuh... sila sumbangkan duet anda kepada saya untuk modifiedkan keta kelisa saya menjadi seperti di atas!!!

    errr... tetapi tidak lah berbunga2 bagai... hilang macho!!! hahaha

    tapi kan... mcm tak bek je letak no plat skali... bek edit sket gambar tuh... huhu

     
  • At 8:14 AM, Blogger NuRuL said…

    cikgujawe
    kalo saya lar..ada keta camnih..tak bawak pon rasa sayang..takut kotor sume..hehe. yes..comfem mahal nye lar..sanggup ke cikgu nk modified keta sampai ribu riban gitu..hehe.

    ak_0143
    aiseh...saya tak de duit lar nak disumbangkan pada awak..:P
    btw..betul cakap awak..kalo kena saman tak pasal2 kang..huhu
    okeh saya dh edit..tp itu hasil keje orang maleh..huahua

     
  • At 9:17 AM, Blogger AK said…

    hahaha... comot giler... tak cantek dah keta tuh...

    beta sbgai guru blog merasa hampa...

    (macam perasaan cikgu bila anak murid wat nota tak cantik... hahahahaha)

     
  • At 11:25 AM, Blogger . said…

    mesti orang tu sangat pandai menjaga kereta.

     
  • At 12:29 PM, Blogger umi_e said…

    comei ler! Warna fav kak e tu... bila lah dapat hias kete camtu eekkkk (tak mungkin sebab anak2 ada tukang buat kete comei jadi comot hehehehhehe)

     
  • At 12:46 PM, Blogger Acaii Jawe said…

    slm nurul, waaa mahal tu nak buat camtu tau..:) ni mesti peminat kereta sbb depan tu dah tukar sume..mesti kaki kedai potong,hehehe.jgn terkejut kalau pemilik dia lelaki..:) sbb ada gak lelaki minat hijau,hahahaha..

     
  • At 3:01 PM, Blogger Shah CJ said…

    plat kete tu masih nampak le nurul. gambar 1st ko edit lg okeh. kali ni edit elok2.

     
  • At 3:40 PM, Blogger hayad said…

    ni bkn kete hang jumpe masa pameran mihas ke?

     
  • At 4:01 PM, Blogger khairul najmi yusof said…

    nak kata loco style tak jugak tapi kiut ler kelisa ni. pssssst... pakcik, kamo guna ler duait biasiswa modified kete kelisa pakcik jadi camni. mesti besh...

    cikgu nurul, nanti kete baru taknak buat camni ker????

     
  • At 4:18 PM, Blogger victoire said…

    tengok kete nih..
    terus rase nak minum air jambu batu susu. hahaha
    wujud ke air tuh?

     
  • At 8:47 PM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    ala..saya budak baru belajar lar..huhu
    kire okeh lar tuh yer cikgu..hehe

    hayad
    aah..nak apdet hari tuh takde masa sokmo

    neezie
    iye..tgk gaye nye memang sangat menjaga..kalo saya..jangan harap lar rasanya..huhu

    umi e
    teringin kan kak e..tp cam kak e cakap lar..kalo ada yg tukang mencomotkan tuh..memang takde makna lar..hehe

    cikgu jawe
    ala..saya dah buang gambo yg betul dari PC nih..kire halal lar tuh..hehe

    khairnaj
    tak cukup budget rasenye nak modified sampai gitu..
    baik guna wat bayo keta bulan2..hehe..

    faisal
    salam acai..tangan kedai potong takde ker acai..hehe
    bukan lelaki kot acai..siap ada bunga2 tu ha

    kriey
    apa susah air jambu batu susu..
    blend aje jambu batu tuh ha..campur susu..hehe..
    air pink guava penah minum? sangat sedap tau :)

     
Post a Comment
<< Home