:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, May 07, 2008  
 
 
Sesi lawatan ke Kilang Perodua
Mula-mula saya posting ke sini, seorang kakak bertanyakan pada saya.
"Bertukar sebab ikut suami keje Perodua ker?"
Erk...akak nih..saya nih suci murni..anak dara trang tang-tang lagi.
Sebab saya ditanya soalan begitu ialah kerana kawasan kediaman saya ini boleh lar nak dikatakan dekat dengan kilang perodua itu.
Malah rata-rata suami cikgu-cikgu di sekolah saya ini pon bekerja di Perodua.
Akhirnya setelah setahun lebih di sini, siang tadi baru larr saya kenal camne rupanye kilang perodua yang di sebut-sebut itu.
Kata saya pada Kak Gi
"Nurul nak usha-usha lar engineer-engineer perodua trang tang-tang yang hensem-hensem, kot-kot boleh jadi calon suami"
Muahaha..Gatai!!!
Sebenarnya kami ke sana untuk menghantar proposal untuk satu projek di sekolah..mana lar tau Perodua yang incomenya berjuta-juta ringgit itu bermurah hati untuk hulurkan sedikit sumbangan.
Ekceli..saya tak pegi pon kilangnya. Hanya pergi ke officenya, hantar surat, pastu balik.. sorang engineer pon saya tak jumpa..keciwa ku keciwa..haha!!!

Nih ofis Perodua..gambar kilangnya tak sempat pon saya nak ambik!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, May 07, 2008  
9 Comments:
  • At 11:43 PM, Blogger Shah CJ said…

    wuuuhhuuuu!! 1st gak. hehe

    komen esok je deh!

     
  • At 12:28 AM, Blogger AK said…

    engineer hensem je ke nak tengok...

    bakal engineer hensem tak nak????


    lalalalalalala!~~~

     
  • At 5:23 AM, Blogger victoire said…

    isk..
    cikgu jawe ni ade probs psikologi nih.
    abih sume blog nak komen 1st, hehe.
    haa.. bakal engineer hensem pun ramai ni.. =p

    da terlajak ke kilang perodua tuh..
    sembelih la kancil sekor dua wat kari..
    wat sup ekor kancil pun macam best..

     
  • At 5:56 AM, Blogger Shah CJ said…

    k-riey: cait!!.. ko bro. ko kata aku ada probs psikologi. cheh!. sapa berani berkata begitu pada beta? hehe
    kebetulan smlm hampir semua blog yg aku bukak belum ada komen masuk. tu yg jd 1st tuh.
    pasni jd silent reader je lah.. huhu

    nurul:
    gi le usyar2 kot dpt kete kancil murah seketul dua.

     
  • At 11:38 AM, Blogger :: Wiween :: said…

    nurul! lenkali usha2 lah tuk ween skalik.kkekekekkee gatai plak kite.:P

     
  • At 10:56 PM, Blogger NuRuL said…

    cikgujawe
    bleh pulak delay2 komen ya..hehe

    ak_0143
    bakal engineer tak nak lar..jadi andartu I kang..hahah

    k-riey
    cikgu jawe tgh ada masa senggang tuh..hehe
    tak nak lar bakal engineer...lecturer bakal engineer nak lar..haha
    kancil2 situ macam2 kaler lar..takut tak halal di makan..haha

    cikgujawe
    alala..cikgujawe nak merajuk pulak dah.. K-riey baik ko pujuk..
    apa barang usya keta
    nak dapat murah2 punye rege kena usya tuan punye keta dulu....hehe

    wiween
    ha..meh join saya jadi gatai..huahua

     
  • At 7:48 AM, Blogger victoire said…

    aiseyh cikgu jawe nak bermanje ngajuk2 mcm budak kecik ni.. hehe
    aisyh, nak kene bagi gula2 nih. =p

     
  • At 10:18 PM, Blogger en_me said…

    mcm rakan me bilang, hencem itteww datang dari hati.. dan poket.. bukan pokai.. ehehe

    salam weekends cek nurul itteww..

     
  • At 9:02 AM, Blogger jaja said…

    hehehehe bakal suami aku keje kat kilang nih,tp mujur bukan enjineer heeeeeeeeeee.... pd cikgu tuh sila ngorat enjineer sajer tau,yang bukan enjineer jgn ngorat ek....
    hehehehehehehe

     
Post a Comment
<< Home