:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, March 15, 2007  
 
 
Sepi..
Blog ini sepi..sesepi hati empunya blog ini..haha..iye-iye jer!!! Tapi seriyes..saya takde mood nak apdet blog..takde cerita menarik pun yang nak diceritakan. Cumanya saya rasa sangat berterima kasih di atas sokongan-sokongan orang-orang disekeliling saya sepanjang tempoh ini..tanpa sokongan kalian semua, saya rasa lagi larr hati saya sepi..jiwa saya kacau!!! Saya harap saya dapat keberkatan dariNya untuk saya terus bertahan di sana.
posted by NuRuL @ Thursday, March 15, 2007  
2 Comments:
  • At 1:50 PM, Blogger sHiBi said…

    nape cedih2 ni kak ue?!!:p

     
  • At 8:29 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kesiannya cikgu....tu cikgu yg dah biasa dok merata2 tempat rasa mcm tu....sabar erk..sebenarnya Serendah ni tak de la teruk Hulu sgt pun..30km jer nk g KL....dkt dgn bandar...tak der lam kena mengajar kt Hulu Pahang , or pendalaman sabah sarawak tu...syukurlah...lama² nnt dah biasa tu..saya suka Serendah! hehehehe...sy dh pernah duduk KL, Shah Alam yg sesak giler tu...bila duduk sini tenang aman damai....

     
Post a Comment
<< Home