:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, February 07, 2007  
 
 
Suka lagu nih
Acap kali aku dengar lagu nih di radio..tapi asyik-asyik miss jer nak tau sapa penyanyinya...apa tajuknya. Cumanya pagi tadi, sambil2 di dapur sambil2 dengar hot fm..baru lar aku tau..lagu yang aku suka nih dari Dato Ct rupanya ( owh..jangan ingat aku fanatik ct yer).

Siti Nurhaliza - Pastikan


1)
Lihatlah Langit Di Atas Sana
Tersenyum Melihat Tingkah Kita
Selalu Ada Peristiwa
Yang Membawa Pertengkaran

(2)
Maksudku Hanya Ingin Yang Baik
Untuk Kita Berdua Dalam Bercinta
Baiknya Aku Buruknya Aku
Terimalah Aku Apa Adanya

(Chorus)
Pastikan Kau Dengan Aku
Jangan Ada Cinta Lain
Tak Pernah Aku Terlintas
Niat Ku Untuk Berpaling

Maafkanlah Aku Sayang
Bila Belum Kau Bahagia
Sejauh Langit Di Atas
Kan Ku Kejar Bahagiamu

(3)
Biar Langit Dan Bumi Meruntuh
Biar Jasad Kita Tertimbun Di Sana
Tetap Bersama, Tak Ingin Lepas
Mencintaimu Ku Jadi Begini

Mau dengar lagu ini..klik di sini okies!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, February 07, 2007  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home