:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, January 28, 2007  
 
 
cemburunya

Semalam, aku sama-sama mak dan ayah menonton sambungan episod khas Majalah 3 dari Kota Suci Makkah. Syahdunya rasa hati bilamana aku lihat jutaan manusia melimpahi kota suci itu menyambut panggilan Baitullah , dipaparkan juga suasana bilamana Kiswah (kelambu ) Kaabah yang ditukar setiap tahun. Sungguh serasa macam tidak puas menonton 2 episod yang ditayangkan tuh. Aidid dan Norzie, bagi aku teramat-amat lah bertuah berpeluang menjejakkan kaki ke bumi suci itu. Insya Allah, aku juga nak sematkan dalam hati satu hari nanti aku juga akan berpeluang salah seorang dari insan terpilih.

posted by NuRuL @ Sunday, January 28, 2007  
2 Comments:
  • At 9:38 AM, Blogger hayad said…

    Cify pun ajak kumpul duit dlm ms dua thn ni, pastu nak ajak p dgn membe2. Kalo kita dh keje boleh la kan?

     
  • At 4:52 PM, Blogger NuRuL said…

    jom..dayah. kumpul duit

     
Post a Comment
<< Home