:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, June 02, 2008  
 
 
Lagi orang kawen..
Adik angkat saya..Aqilah dan suaminya..Idzwan
Suka dengan warna tema majlis ini..putih +pink

Semalam ke majlis kenduri kawen orang lagi
Sepupu saya dan juga adik angkat saya masa di sek rendah dulu
"adik nye sudah..kakak angkatnye bila lagi?
"awak bila pulak Nurul?"
"Lepas nih kenduri cikgu lar pulak kot"

Ayat-ayat lazim yang akan sentiasa kedengaran
Adeh lar..nih yang maleh nak pegi kenduri kawen orang nih..huhu
Alahai...tipu larr kalau saya tak terusik dengan usikan-usikan sebegitu..
Saya manusia normal...
Ada rasa jeles bila tgk orang tuh kawen..orang nih kawen..
Cuba bilang...sapa yang tak mau kawen???
Cumanya...masa belum mengizinkan untuk saya agaknya
Keje kawen nih bukan macam beli ikan di pasar yer...
Tgk saje ikan mana yang segar bugar..terus boleh rembat..
Kawen juga bukan macam nak pilih baju..
Pilih saje yang berkenan...bayar..terus amik.
Wah..kalau lar semudah itu...dah lama saya bergelar 'puan'
jujur...saya menantikan 'seseorang'
Cumanya..saya tak tau..penantian itu akan jadi penantian yang berbaloi..ataupun sia-sia cuma..
Aish...melankolik pulak tetiba nih..huahua!!!

Celcom broadband di tempat saya nih agak bengong larr...alahai
posted by NuRuL @ Monday, June 02, 2008  
12 Comments:
  • At 12:46 PM, Blogger :: Wiween :: said…

    huhuhu kite serupa aje nurul.:p ween pun terkena soklan gitu jek skang.huahhaha wat2 x dgr jek ween.;)

    waaa..mmg cantik kan baju pink +putih.semlm abg ween sanding baju silver.pastu putih + light purple.;)

    waa..menanti seseorang eh,..heheh jgn gisau,.ade jodoh x kemana.amin..:)

     
  • At 1:03 PM, Blogger Mazarina said…

    yup btull...cntk la pink + putih...menantikan seseorg??hehhee..sapa tu???....:D

     
  • At 1:42 PM, Blogger AK said…

    manantikan seseorang???
    taip NANTI ke 39990...
    setiap sms akan dikenakan rm 500

    huhu

    lek la.. ada jodoh.. tiba jua!
    eheh!

     
  • At 2:33 PM, Blogger fsj said…

    takpe kak, kite paham camne perasaan tuh. kite saba je erh.
    insyaAllah, sampai mase kite bertem jodoh yg terbaik buat kite, :)

    p/s-suke la kale pink tuh :)

     
  • At 3:51 PM, Blogger humbleandmodest said…

    andakah yg kawen????

    hoho...

     
  • At 10:45 AM, Blogger Acaii Jawe said…

    Selamat Pengantin Baru Aqilah..:) smog kekal ke akhir hayat,amin..betul tu cikgu nurul, dalam urusan ni tak perlulah tergesa sampai pilih org yg tak sepatutnya..smoga satu hari nnti nurul akan berkahiwn ngan org yg menyintai dan menyayangi nurul sampai akhir hayat,amin..*jiwanglah plak,hihi*

     
  • At 3:41 PM, Blogger NuRuL said…

    wiween
    ha..soalan standardkan ween..
    maleh nak jawab..biarkan je lar..huhu
    cantikkan putih+pink
    purple pon dah selalu jadi theme kaler untuk kenduri

    mazarina
    maza..kenduri aku nanti biru+pink pulak..haha

     
  • At 3:44 PM, Blogger NuRuL said…

    ak0143
    amboi..nih sejak bila buat perkhidmatan gini nih...tapi sure bankrap nye lar kalo caj mahal gilos sampai camtuh

    khazinatulasrar
    iye..smoga ada lar jodoh akak nih..heheh

    humble and modest
    err.bukan saya lar...kan ada tulis dah di situ..adik angkat saya

    faisal
    wahh...mendalam tul nasihat acai nih..harap2nyer gitu larr yer acai..hehe

     
  • At 10:31 PM, Blogger mala_yusof said…

    nurul..
    aku pon sngatla bosan bile org tanya "Bila mau kawin?" huh..
    kamu menanti seseorang??
    wah..
    aku masih mencari seseorang.. hehehehe..

     
  • At 2:10 PM, Blogger Nurul Nadiah said…

    adehh!
    mmg sungguh musim org kawen!
    saya pon nak kawen jugak ni..
    hohoho..

    mmg cun la putih+pink!

    =)

     
  • At 7:42 PM, Blogger NuRuL said…

    mala
    a'ah mala..sangat bosan dah aku..
    menanti sesuatu yg belum pasti..hehe

    nadia yuna
    awak muda lagi..bagi kakak yg udah tue ini kawen dulu..haha

     
  • At 4:44 AM, Blogger Nurul Nadiah said…

    alahai..
    dulu saya target nak kawen paling lewat 24 tao!
    la nih da nak masok 23..
    tahun depan 24!
    mcm x sempat je
    hehe

    =p

     
Post a Comment
<< Home