:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, April 28, 2008  
 
 
Lepas rindu
Yihaa..hujung minggu yang sangat best.. sebulan lebih tidak dapat pulang ke kampung saya dah macam cacing kepanasan..dan akhirnya jumaat yang lepas saya selamat sampai ke kampung ku yang terchenta. Perjalanan yang sangat boring tanpa ditemani Cik Dayah ( setiap kali balik mesti dia jadi co-pilot yang setia..cewah..bodek). Mengantuk ya amat sangat rasanya drive sorang-sorang nih..huhu!
Saya sampai di rumah tepat 5.45 jam di kereta..target pukul 6 petang mesti dah ada di rumah akhirnya tercapai jugak..yeszaa!!!! Sejuknyee hati sebaik saje terpandangkan wajah mak dan ayah saya...uish..melankolik pulak saya nih.
Cuti yang betul-betul cuti.. lapangnya saya rasa fikiran saya yang sesak ini. Soalan sejarah yang saya bawak balik konon-kononnya nak cari jawapan itu pon tersadai lesu di dalam kereta..haha. Baik punye cikgu!!! Tapi..tadi waktu punch masuk, satu notis tertampal di atas meja itu..
'Tarikh akhir guru-guru menghantar proposal kajian tindakan-29/4/08'
Erk.. mujur saya dah hampir separuh siap..so..stop dulu. Saya nak habiskan mengarang memerah otak untuk kajian tindakan yang perlu di hantar esok. Permisi ya!!!

posted by NuRuL @ Monday, April 28, 2008  
9 Comments:
  • At 8:39 AM, Blogger Syam said…

    salam..bestnye ye dpt balik kampung..kalau duk kt kampung lag seronok.. :)

     
  • At 6:24 PM, Blogger Acaii Jawe said…

    amboi2 seronoknye dia dapat balik kampung,hehehe..bleh bayangkan perasaan tu...skrg dah hari2 balik kampung..rase cam biasa je,hahahaha..:P

     
  • At 10:40 PM, Blogger NuRuL said…

    syam
    a'ah...kalo duk kampung memang sangat besttt!!!

    faisal
    amboi acai...saje nak jeleskan orang ek :P

     
  • At 11:22 PM, Blogger AK said…

    *chekgu ngular*
    g la wat skema sejarah tuh! hahaha...
    igt lagi masa f4, time sej je tido... ngeh3!
    dah lepas2 rindu ek... kita 8hb nanti!

     
  • At 7:42 AM, Blogger Shah CJ said…

    wahahaha.. cekgu sejarah le. sama le kita. hehe. ada geng.

     
  • At 9:13 AM, Blogger Mazarina said…

    waawaa...aku nk blk kg jugak! 5 bulan dh x balik...huuhuhuu...

    buhsan dah dok sinih...

     
  • At 9:36 AM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    wah..sempat awak berblog ya..gi baca buku nun..:P masa f4 dulu pon rasa sej membosankan..tp naik f5..ada sorang cikgu sej f5 yg sangat best..melonjak2 naik markah sej saye!!!

    cikgu jawe
    saya cikgu sains sebenarnya..tp sebab cikgu2 sesi petang kurang..kami dah jadi caca marba..ada yang kena ajar geografi..tp saya suke ajar sejarah nih..sejarah form 1 jer pun kan..hehe

    mazarina
    sabo yer maza..cuti bulan 5 nih cuti puas2 yer!!!

     
  • At 11:55 AM, Blogger Kasawari said…

    oh kampung di perak ker Nurul.. ramai gak blogger perak ni kan..

     
  • At 5:49 PM, Blogger NuRuL said…

    kasawari
    yup..saya orang perak..dan saya bangga jadi org perak..hehe. A'ah..memang ramai gak blogger perak..tgh bersuai kenal nih..hehe

     
Post a Comment
<< Home