:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, April 17, 2008  
 
 
RIndu..huhu
Saya rindu kat kampung... nak balik kampung..huhu. Minggu nih ada lagi aktiviti..aduhai!!!
Saya ngadu2 manja kat mak.. tapi jawab mak balik pada saya.
"itu lar..dulu orang suruh mintak posting sini..tak nak..bla..bla" lagi dan lagi..
Hurm..iye..saya boleh iye kan saja. Dah memang betul pun kan.
Tapi..saya tau..mak ngan ayah pun rindu jugak kat anak dara dia nih.. kalo tak, takkanya tiap kali tepon tanya bila nak balik..hehe.
Kenapa perlu balik kampung? Kampung adalah tempat yang mendamaikan bagi saya walaupun jauh nun di hulu.
Saya mengadu lagi kat sorang member pasal nak balik kampung..jawapannya pulak
"alah..kalo kawen nanti pun bukan leh balik tiap2 minggu gak kan"
Ceh..hampeh dot com tul lar..takleh nak memahami tul.
Dah kawin itu lain cerita..tapi akan ku pastikan sebulan sekali wajib balik ke kampung gue..huahua!!!
posted by NuRuL @ Thursday, April 17, 2008  
5 Comments:
  • At 9:40 PM, Blogger AK said…

    lalala
    chekgu pown home sick rupanya...
    memang, umah ada segalanya... walaupon tak lah besar ke mewah macam org len, di sana ketenangan ada kan...

     
  • At 8:15 AM, Blogger Acaii Jawe said…

    alahai cikgu nurul, rindu kampung ye..:) sypun rindu kat kampung sy,hehehe..tapi petang nnti dah balik kampung,hehee..

     
  • At 9:21 AM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    cekgu pon manusia gak kan..tp cekgu yg nih memang selalu homesick pon dari dulu2 lagi..hehe. Yup..rumah adalah segala2nya :)

    faisal
    alahai acai nih..saje nk jeleskan orang..tak aci tul lar...hehhe

     
  • At 3:57 PM, Blogger Kasawari said…

    dah kat kampung ker ni cikgu.. balik lah.. cari biji getah eh.. ajak ler OPAH main congkak.. he he

     
  • At 7:03 AM, Blogger NuRuL said…

    kasawari
    tak balik lar bro..ada aktiviti.. nanti balik next week saya gi kutip biji getah tuh..haha

     
Post a Comment
<< Home