:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, December 05, 2006  
 
 
Rajin kan aku ;)
Hari minggu kelmarin..aku merajinkan diri join "Bengkel Sehari Seni Kraf Pengantin'. Pengajarnya tak lain tak bukan Puan Salmiah Sharif @ Mak aku sendiri.
Kata Mak kalo kat rumah aku hanya jadi penonton tengok mak buat itu buat ini..sebabnya serasa aku tangan aku takde seni larr nak buat kraf2 nih..aku ambil mudah jer benda-benda gini. Kalo nak guna..Mak boleh buatkan..hehe. Aku jadi tumpuan gak sebab ada lar 2-3 orang makcik yang kenal aku.. 'anak Nyah mesti reti nih' ish..ish..diorg nih..kalo aku reti takdenya lar aku dipaksa belajar sekali.
Ada 3 modul pembelajaran hari itu..boleh lar nak dikatakan aku sukses ketiga-tiga modul tuh. Aduhai..perasan sendiri.. :)

Modul pertama..potpouri berasaskan sudu& garfu
Photobucket - Video and Image Hosting
Modul kedua --> Bunga reben
Photobucket - Video and Image Hosting
Modul kedua --> Raga berhias
Photobucket - Video and Image Hosting
Bukan tak boleh pun aku buat..saja malas jer kan. Ehmm... dulu pergi kursus ukiran buah, kali nih pegi bengkel seni kraf pengantin, Next week nak pegi kursus Pastri & Kek pulak. Uishh..lengkap dah persediaan tuh..cumanya calon yang ngak ada lagi..muahaha!!!
posted by NuRuL @ Tuesday, December 05, 2006  
2 Comments:
  • At 5:04 PM, Blogger hayad said…

    wahhh!! well done nurul..good job!
    lps ni boleh la ganti mak hg amek tempahan :)

     
  • At 1:30 PM, Blogger Assaif S.N said…

    nice one, bukan sume orang bole buat mende2 camni, perlukan bakat juga =)

     
Post a Comment
<< Home