:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, January 24, 2007  
 
 
Lamanya tak apdet
Perghh..lama gila aku tak apdet. Dah nak habis januari 2007 pun. Dalam jangkamasa itu, banyak juga benda yang terjadi, yang buat aku rasa nak kongsikan di sini tapi tak ‘ter’ apdet-dapet jugak.
Mungkinkan kelembapan menggunakan perkhidmatan dial up di rumah membataskan ativiti-aktiviti online aku nih ?Aku tak tau lar apa masalahnya, apakah modem laptop aku nih buat hal kembali? Apakah memang TM net yang ada problem dengan tm netnya.. untuk akses ke satu-satu laman web pun kadangkala mengambil masa hampir 15-20 minit..adoi..ntah lar.
Tapinya mujur jugak lar aku masih boleh mengakses internet dengan menggunakan signal wireless dari salah satu pejabat di area pekan Lenggong nih..free beb.Laju pun laju. Memang berbaloi..hehe Jangan memain tuh..pekan lenggong ada signal wireless gitu. Kata Faiz, dah setaraf Bandar-bandar besar tuh..muahaha. Tapi yang lecehnya pulak, tempatnya yang agak tidak stategik di kawasan itu, yang mana tidak ada sebarang suis untuk aku sambungkan ke laptop aku nih, hanya online menggunakan bateri yang jangkamasanya tak kurang dari 3 jam. Orang yang lalu lalang disitu pun agak mengurangkan perhatian aku untuk online..pandang-pandang apa yang aku duk buat sambil meriba laptop..uish..rimas betul lar!!!
Huh..pandainya Nurul mencipta alasan!!! Yang sebenarnya gejala Mim Alif Lam Sin dah menguasai diri aku nih..adoi lagi!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, January 24, 2007  
2 Comments:
  • At 5:09 PM, Blogger hayad said…

    Mim Alif Lam Sin ek?

    Kaf baa Rho Kaf Alif Taa Nun takde ker? hehehe

     
  • At 9:25 AM, Blogger NuRuL said…

    kaf baa ro kaf alif taa nun tuh kena tnya mohamad adif..haha

     
Post a Comment
<< Home