:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, July 04, 2008  
 
 
Terlajak perahu boleh di undur...
Dah seminggu sebenarnya hal ini berlaku..

Jumaat yang lepas...kami berkumpul sementara menantikan waktu perhimpunan habis.
Kak Gi tiba-tiba mengeluh.
"Lepas ni kelas 3F, dah malas rasannya nak masuk kelas tuh"
"Kenapanya?" tanya Kak Azwa
"Perangai diorang lar.."Ngadu Kak Gi
Tetiba saya menyampuk dengan mulut lancangnya
"3F tuh sebabnya penuh dengan budak2 cina ngan Kaf lam ya Nga tuh"
Suasana tiba-tiba jadi hening seketika..saya pelik jugak larr..selalunya Kak Azwa bukan main best bercakap budak-budak itu..
Dan..akhirnya saya terperasan...ada kak Jay bersama-sama kelompok kami itu..
Waaa...saya rasa nak tepuk-tepuk jer mulut saya nih..
Alahai Nurul..apsal lar cabul sangat mulut tuh.
Saya tak bermaksud nak menghina pon sebenarnya..tapi perkataan itu terkeluar secara refleks.
Habis semua kemali ke tempat duduk masing-masing..Kak Azwa datang kepada saya.
"ish..awak nih Nurul..cakap tak cover langsung"
"huhu..itu larr..saya baru tersedar..aduh larr"
"dah..nak buat camne kan..dah terlepas" komen Kak Azwa.

Masuk minggu baru..saya sangat sibuk..tak sempat pon nak bertegur sapa dengan Kak Jay.
Tapi..pagi tadi sementara menunggu budak-budak saya untuk ke KKB..terserempak dengan Kak Jay...tapi lidah saya kelu..saya takut lar pulak nak cakap...aduh lar...camne nih!!!
posted by NuRuL @ Friday, July 04, 2008  
6 Comments:
  • At 9:46 PM, Blogger AK said…

    huhuhu duh!
    kak jay tuh kaf lam ya nga ke?
    baek mintak maap betol2 cikgu... walau susah baek mintak maap...

    erm! owang atas ni!
    *geleng kepala*

     
  • At 12:24 PM, Blogger Acaii Jawe said…

    slm nurul yg bizi..alaa biasalah tu nurul..:) guru lelakipun lebih kurang camtu gak,hehe..tapi guru pompuan mmg selalu bergosip kan,hehehe..

     
  • At 2:00 PM, Blogger Shah CJ said…

    isk.. gi minta maaf dgn cikgu jay. gi cepat. ini arahan. :)

    hmmm.. apa kata awak belanja sarapan pagi cikgu jay tanpa beritahu dia. biar dia tertanya2.. hihi

     
  • At 10:44 AM, Blogger :: Wiween :: said…

    eheheh ween pun penah gitu nurul.kdg2 terlepas x pasan guru kelas tu ade..musti terasa.huhuhu

     
  • At 6:10 PM, Blogger arsaili said…

    salam...belajar dr kesilapan...hidup multi racial kena berhati2.

     
  • At 9:14 AM, Blogger NuRuL said…

    dzul89
    buat iklan pulak dia nih yer..

    kamal
    yup..kak jay bangsa itu..dah ok dh skang nih:)

    faisal
    acai...kalo bergossip biasa takpe gak..ni saya mulut lancang tul..hehe

    cikgu jawe
    dah ok dah cikgu :)

    wiween
    ween..stakat nih kt students tak penah terlepas lagi larr.:)

    arsaili
    yup..btul tuh bro..kena hati2 larr mulut saya pasnih..:)

     
Post a Comment
<< Home