:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, June 25, 2008  
 
 
Mohon pertolongan

Bulan 7 = Bulan Pusat Sumber
Tugas saya = Rekacipta dan tempah banner dan Cenderamata
Saya kena fikirkan satu tema untuk bulan PSS nih..dan of course larr pasal baca membaca nih.
'Membaca Jambatan Ilmu' ...ala..klise sangat lar pulak.
Boleh tak...awak-awak yang ada idea vass gitu kasi satu tema pada saya.
Semalaman dah nih saya pikir..takleh nak buat ayat yang best lar..huhu
Otak saya dah tepu!!!

Saya sangat busy larr...nak bukak internet pon curi-curi masa. Kejap lagi ada meeting kat Shah Alam..meeting untuk program yang dulu saya pegi tuh..boleh larr curi-curi pandang cikgu yang hensem ituuu..muahaha..Gatainya!!!

Cepat larr habis bulan Julai nih..saya rasa cam hidup tak teratur betul 2-3 minggu nih!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, June 25, 2008  
10 Comments:
  • At 9:45 AM, Blogger AK said…

    huhuhu
    nanti beta try pk kan..
    kalo ada nanti beta gtau ok...
    tak janji!

     
  • At 10:23 AM, Blogger :: Wiween :: said…

    aisey..skang x terpikir lak nurul..nanti ween pikirkan ek.if ade idea besh ween kasitau.;)

     
  • At 10:15 PM, Blogger hayad said…

    aku pun tak sempat nk pikir.sory sgt2.

     
  • At 11:16 PM, Blogger AK said…

    rasanya "membaca jambatan ilmu" pown ok pe.,,
    klise tak klise la...
    owang kata back to basic...
    kalo nama gempak objektif tak tercapai watpe???
    huhu




    alasan-blogger-takde-idea

     
  • At 11:17 PM, Blogger AK said…

    huhu.. ada la sket2 idea sebenarnya

    membaca wadah masyarakat berilmu


    err... tuh je kowt...
    huhu

     
  • At 6:26 PM, Blogger Mazarina said…

    nak yg simple...Aku,'Dia' dan Membaca...'dia' tu means buku ...kalo org skali baca, mesti tertanye2 apa dia tuh...

    kalo nak yg len....

    Panji Wawasan di Puncakmu...BUKU.

     
  • At 5:55 AM, Blogger victoire said…

    susahnye tugasan nurul sensei bagi kali nih..
    mau berbelit2 otak mikir.. hahaha

     
  • At 12:02 PM, Blogger Acaii Jawe said…

    slm cikgu nurul, amboi bizinye dia..:) moga sihat2 je hendaknya ye..:) emm acai tang bab cari benda tu mmg lemah skit..lelagi acai bukan jenis org yg suka membaca,hahahahaha

     
  • At 10:14 AM, Blogger Kasawari said…

    membaca... membuka cakrawala. orait tak.. he he

     
  • At 12:59 PM, Blogger NuRuL said…

    kamal
    terima kasih byk2 eh..sek saya nih nak cari tema pon bukan main susah.

    wiween
    takpe ween..memang susah nk pikir idea pon..hehe

    hayad
    its ok

    mazarina
    thanks maza..nanti aku usulkan cadangan tuh :0

    kriey
    berbelit sampai camne tuh..hehe

    faisal
    sangat bz larr acai..takleh tol larr banyak keje dalam satu masa nih..huhu

    kasawari
    cakerawala mana nak bukak tuh..hehe

     
Post a Comment
<< Home