:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, June 24, 2008  
 
 
Larr...sekali silap daa
Semalam hari isnin..biasa kita akan ambil kesempatan untuk berpuasa sunat kan.
Seperti biasa..saya masih sibuk dengan satu program ini.
kami merancang buat jualan di sekolah untuk cari dana.
Kak Nisah dan Kak Gi keluar ke Rawang untuk survey harga.
Kebetulan Kak nisah ke sekolah balik, sambil bawak contoh-contoh coklat yang ingin di jual.
Pelajar-pelajar yang terlibat 3 orang itu, ada sekali tengok apa yang patut.
"Ambil lar nak rasa, saja saya beli nak makan" kata Kak Nisah.
Pelajar-pelajar nih pantang di pelawa kan..dan-dan itu gak diorang nih amik.
"Nurul rasa ok tak coklat nih?" Kak Nisah mintak pendapat.
"ok lar kot kak..ala..standard lar rege kita jual nih" Saya dah malas nak pikir-pikir dah.
"Sedap tak?" Tanya Kak Nisah pada pelajar-pelajar kami tuh
"Cikgu..apsal yer saya makan yg hazel rasa oren?" Tiba-tiba Hafizan mencelah.
Tapi..serentak tuh jugak..dia pandang kawan dia sorang lagi.
"Ya Allah..apsal aku makan..aku kan puasa hari nih" sambil tepuk dahi.
"A'ah larr" sampuk mereka serentak.
Dan-dan tu jugak Hafizan di berlari ke sinki makmakl tuh nak berkumur.
"Patut larr laju semacam jer awak amik coklat nih" Kitorg dah tergelak-gelak. :D
Hafizan pon..tak kata apa larr..tersenyum je larr anak teruna itu..hehe
posted by NuRuL @ Tuesday, June 24, 2008  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home