:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, June 14, 2008  
 
 
Dari resort ke lantai surau
Balik dari kursus di Shah Alam, sibuk pulak untuk perkemahan perdana Unit Beruniform di sekolah.
Aktiviti bermula pagi semalam, malamnya saya incharge untuk malam kebudayaan.
Sebab 2 hari saya takde di sekolah, jadi saya serahkan semua pada pelajar.
Aktiviti korang..korang belajar lar cara nak urus okies.
Saya hanya sediakan hakim.
Malas nak mengglemerkan diri pon jadi MC...semua pelajar yang uruskan.
Again..cikgu yang bujang di minta tidur di sekolah menemakan pelajar-pelajar.
Berkorban apa saja larr kami ini :)
Tidur di surau..dalam pukul 3 pagi rasanya baru dapat melelapkan mata.
Pelajar lelaki katanya dengan cikgu lelaki katanya ada yang nak berjaga tengok bola
Lantak lar kat diorang.
Bangun kembali pukul 5 pagi..pelajar ada aktiviti keinsafan diri di Surau
Cikgu pompuan sibuk di Bilik Kemahiran Hidup masak nasi lemak untuk sarapan
Sekarang..kepala saya dah bengong-bengong..mata mengantuk!!!
Pelajar-pelajar ada bermacam aktiviti..ikhtiar hidup..membina gadget..aktiviti stesen.
Saya online dari bilik komputer sekolah..melarikan diri untuk seketika..hehe!!!
Petang ini mak ayah saya datang..langsung akan terus ke Melaka.

Banyak aktiviti...tapi saya malas nak snap apa-apa gambar.
Kemalasan tahap maksima rasanya..nanti lah mintak dari Cikgu Faisal saya upload kat sini.
posted by NuRuL @ Saturday, June 14, 2008  
11 Comments:
  • At 1:10 PM, Blogger AK said…

    teramat la tak ske skunk nih ngan aktiviti2 gitu... kalo kene join lagi mmg tak ske...

    bukan hapa, modul dia sama je... malam je ada operasi burung antu sume... pastu kalo subuh je kene bangun awal2 giler! tido tak selesa...

    lepas nak dekat berpuluh kali pergi, memang malas nak g lagi... kalo bercamping ngn kwn2 lagi best!

    mcm sy g ledang ari tuh... seronok!

     
  • At 1:56 PM, Blogger fsj said…

    camping ke akak?
    hehe, dah lame tak camping,
    dan tak suke camping :D

    *kite tgk jadi cikgu bz erk, takotla :|*

     
  • At 5:48 PM, Blogger Nurul Nadiah said…

    ohoh.. setuju2..
    saya tengok selalu cikgu2 yg bujang mmg begitulah tugasnya kan? =)

    ** ak - haip! ape x suka2 camping ni! saya sebagai bakal kaunselor amat murka! hohoho.. camping tu best wooo! jom join camping cikgu nadia nanti =p

     
  • At 6:46 PM, Blogger hayad said…

    27-29 hb ni aku g camping lak. aku yg offer diri nak ikut,hehe

     
  • At 12:07 PM, Blogger Mazarina said…

    bestnyerrr p resort...nk g jugak..jom kite jln2....hehhehe

     
  • At 9:34 PM, Blogger NuRuL said…

    kamal
    yes..i know..orang cam awak mana suka aktiviti2 cam gini..awak suka aktiviti2 glemer gitu kan..:P

    khazinatulasrar
    tak selalunye busy dik..cuma skang nih time bizi..itu yg nampak cam bz sangat tuh..
    sesekali dapat kuar dari sekolah memang best..hehe

    nadia yuna
    uishh..kaunselor dh marah..takutnye!!!
    cikgu bujang memang selalu jadi mangsa..huhu

    hayad
    rajin tol hang offer diri eh..hehe

    mazarina
    resort kt sarawak mesti lagi best kan maza..nak jalan2 pi mana nih..nak ikuttt!!

     
  • At 11:37 PM, Blogger saudagar gaRAM.. said…

    gua suka jugak camping..


    ..kadang kadang

     
  • At 11:02 AM, Blogger Acaii Jawe said…

    waaa, byknye aktiviti cikgu ni..lelagi kalau cikgu2 bujang,hehe..ada je yg kena buatkan nurul..:) selamat pulang ke melaka,hehe..:)

     
  • At 9:34 PM, Blogger NuRuL said…

    saudagar garam
    camping kt tepi sungai memang best..cam saye nih camping kt sekolah..huhu

    faisal
    cikgu bujang acai..biasa larr kalo di suruh2 nih..hehe

     
  • At 5:19 AM, Blogger @xiM said…

    nurul sensei jangan malas malas k....hehe

     
  • At 8:38 AM, Blogger NuRuL said…

    axim
    kalo malas pon terpaksa buat2 tak malas..hehe

     
Post a Comment
<< Home