:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, August 03, 2007  
 
 
Merewang lagi!!!
Hujung minggu yang lepas saya merewang lagi..sokmo jer saya takde kat rumah time-time weekend. Kali nih pulak saya + Ija+ Kak Ina telah mencemar duli menemankan member saya Sue ke Low Yat Plaza di area Bukit Bintang nun untuk mensurvey + membeli notebook. Member saya nih baru saja merasa gaji pertamanya..uish..ribu riban lar duit dia skang nih. Oleh kerana tak mau bersesak-sesak dalam monorel time balik nanti saya pun decide nak drive saja ke sana..lega + syoknya bila dah sampai ke area situ..ye lar..kitorg main gamble jer cari sign board..pandainya saya kan..haha.. berlagak kejap!
Parking keta di basement Sungei Wang Plaza..kami pun menapak ke Low Yat…survey punye survey..dapat lar member saya tuh apa yang diidamkan. Dan saya pulak..jeng..jeng..saya beli printer yang 3 in 1 tuh, scan,print + copy . Saya dah malas nak beli printer Canon. 3 kali saya guna canon sebelum nih, sumanya rosak. Maintanance memang murah tapi kalo tiga-tiga beli suma jadi camtuh..kali nih biarlah saya tukar jenis lain pulak. Saya beli Lexmark X1270 dengan rege RM 190..murah kan..kurang dari yang saya budgetkan..hehe. Dulu-dulu orang kata cartridge ink Lexmark nih mahal..tapi salesman tuh kata skang nih sama rate jer pun ngan rege cartridge canon.. kalo salesman tuh menipu nasib saya lar..huhu.
Lunch+ solat zuhur pun kat sana..sampai pukul 4 lebih jugak lar kitorg pusing-pusing kat situ. Uish..pening sungguh bila dah petang2 kat Low Yat nih. Sesak ngan orang sana sini.
Keluar dari parking kena caj RM 8..mahal sih. Belanja makan saya seminggu tuh..Tapi dah gatal sangat nak bawak keta kan..hehe.
Malamnya..lepas solat isya saya dah lena dibuai mimpi. Lenguh sungguh kaki nih..masa berjalan tak ingat dunia tul..Tapi member saya cik Sue tuh.tido dengan tersenyum lar dia ..hehe..dapat apa yang di idam-idamkan.
posted by NuRuL @ Friday, August 03, 2007  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home