:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, August 20, 2007  
 
 
hora..horey..cuti lagi
Horey..dah cuti..perangai mengalahkan budak-budak sekolah lagi lar. Saya masih ingin dalam mood bermalas-malasan. Cuti kali nih rasa nak rehat sepuas-puasnya. Ewah-ewah cik Nurul.. senangnya cakap. Tapi a week before cuti tuh memang terasa sangat padatnya jadual saya. Marking exercise book students, settlekan buku rekod ngajar, tuisyen, isi boring claim, cari maklumat untuk info merdeka.. tinggalkan bahan-bahan untuk students saya, uish..tak terkejar rasanya. Kemudiannya, saya ke Shah Alam, ikuti kursus latihan untuk guru pembimbing program F1 challenge..stay kat hotel Concorde tau. Tapi dari concorde kami cikgu-cikgu nih bertukar status jadi pekerja kilang dan bertukar status lagi kepada pelajar Uitm bila sampai di makmal Cadem itu. 3 hari yang sangat padat…mulanya saya dan Kak Nisah ingat cikgu-cikgu dari daerah kami saja..rupenye ada jugak negeri lain. Tak disangka-sangka jumpa ex-coursemate saya, paling-paling tak disangka lagi jumpa cikgu yang nagajar kat sekolah di kampung saya nun..haha..di Shah Alam pun boleh terjumpa orang Lenggong..keciknya dunia. Kami diajar menggunakan program Solid Edge untuk design kereta untuk untuk program F1 challenge tuh. Last year sekolah saya dah hantarpun wakil sebenarnya..bila dah belajar segala macam program tuh..saya ngan kak nisah memang tabik spring lar dengan budak-budak yang wakil sekolah saya last year tuh sebab diorang lagi awal dah explore bab-bab solid edge nih. Payah gak lar nak expert dalam masa 3 hari benda-benda gitu take it as positive lar.. dapat ilmu baru kan. More info pasal f1 in schools program nih..klik sini ya!!!
Jadinya..boleh lar nak dikatakan itu larr sebab musababnya saya masih dalam mood bermalas-malasan. Ceh..alasan semata-semata. Tapi sebenarnya cuti nih saya perlu menyelongkar segala maklumat-maklumat terkini..ada misi penting untuk 4hb September nanti..uish..takut lar pulak. Tapi tuh pun tak sedar-sedari diri lagi kan..aiyo!!!
posted by NuRuL @ Monday, August 20, 2007  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home