:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, October 13, 2005  
 
 
Satu hari di pasar
Hari nih aku ke pasar cam biasa, selalunya pegi jer amik barang2 kt office mak tapi tadi mak tak sempat nak beli lagi so aku pun turun arr masuk pasar same2 ngan mak. Pegi larr satu ceruk kt pasar tuh, tempat org jual santan.Mak cakap gerai baru. Selalunya kitorg beli kat kedai yang satu lagi tuh( gerai mamat hensem..heheh), yang aku impresednya gerai yang baru nih, bukan setakat santan, segala jenis rencah2 masakan pun diorg nih jual.. rencah sambal tumis yang paling senang nak buat tuh pun ade jual ..uish..senang banyak larr orang lenggong sekarang nih. Dah larr nak guna santan tak yah susah2 kupas ngan mesin kelapa, beli jerr sekilo RM 4, skang nih nak menumis2 pun beli situ jerr.. Aku cakap kat mak “senang arr pas nih nak masak, beli jer rencah singgit balik tumis jer” Jawapan mak buat aku terkedu ngan malu jap
Anak dara jangan buat perangai malas ek.. nak mesin cili pun tak reti ker” uish..bisanya!!
posted by NuRuL @ Thursday, October 13, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home