:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, October 05, 2005  
 
 
Memori I
Image hosted by Photobucket.com
4 farabi
Aku ngaja kimia tuk kelas nih. Mula-mula nak masuk kelas nih aku cuak gila, apsal? Kelas budak-budak pandai, ranking 1st dlm sekolah. Dengar pulak Kak Ida ngan Abg Man citer budak-budak kelas nih suka tanyakan soalan yang unexpected, luar dari silibus.. mak ai lagi larr aku takut. 1st time aku masuk, ngaja topic sel kimia..probnye sebab diorg masih duk ingatkan proses yang sama ngan elektrolisis, siap ade yang gi tanya balik kat Pn. Ainon aku ngaja betul ke tak..aduss..tp bila aku terang balik proses antara dua topic nih lain baru larr diorg phm. Betul seperti yang dijangka, budak2 nih mmg suka bertanya..kdg2 tuh mmg takde kena mengena ngan topic yang diajar.. semput gak dada aku menajawab soalan-soalan power diorang nih, 2nd week aku ngajar aku tukar style lak..aku yang byk tanya diorg…bila wat camnih baru larr bleh tumpukan kt bende yang aku nak ngaja. Lama-lama aku dah biasa dah masuk kelas nih, takde nerves-nerves dah..diorg nih focus mmg pada nak belajar. Scorer kat sekolah nih pun ade kt dlm kelas nih. Ade larr certain budak yang nakal tapi nakal budak2 biasa larr.. ade 2 orang students dalam kelas nih yang cukup prihatin pasal penampilan cikgu2 kat sekolah nih..tak terkecuali aku larr..Azizul&Ramlan. Suma pasal penampilan aku diperatikan… dasyat budak2 nih..mengalahkan pompuan. Tapi hakikatnya diorg nih leh lar nak kata lembut sikit.. Dalam kelas aku mmg aku warning larr jangan duk buat perangai lembut diorg tuh...leh larr control sikit. Ade sehari tuh aku belek2 laporan PEKA yang dihantar, Azizul sama besday ngan aku..bila citer kat dia excited pi bagitau member yang lain..Yang aku suka pasal kelas nih, keja yang aku bagikan siap on time…sejuk hati!!! Paling best ade sorang bdk pompuan ckp kat aku.. “cikgu, dulu saya tak suka kimia tp skang nih dah suka dah.”
posted by NuRuL @ Wednesday, October 05, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home