:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, August 29, 2005  
 
 
Citer yg best tapi takde sambutan!!!
Semalam gak dalam bas...sempat aku tgk cd Qaisy& Laila yang sebelum nih aku teringin sangat nak tengok. Tapi time tuh aku kat umah cuti sem so nk gi ipoh sorang2 semata2 nak tgk wyg cam malas lak. ade sorang member time tanya kat aku sebab ape aku nak tengok sangat citer tuh...aku nih peminat jehan miskin ker..owh..tidak sama sekali!!! Aku pun tak tau naper aku nak tgk...tp nyata nyer semalam bila aku tgk..rasa kemanusiaan nih terkesan gak larr dalam hati aku nih..tengok pada scenery yg bagi aku gak perfect larr untuk tunjukkan keadaaan kat bumi afghan tuh. Cumanya orang sini naper ek tak nak tgk citer2 yg camnih...lebih bagus larr dari citer2 karut marut prof razak tuh..muak dah aku citer2 camtuh!!!
Lagi satu..citer kiamat sudah dekat ( citer indon). Aku tak larat dah nak review..nak tau..baca kat sini larr yer!!! komen2 dari org yg dah tgk pun ade jugak...bagi aku citer nih..perfect!!!
posted by NuRuL @ Monday, August 29, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home