:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, October 05, 2005  
 
 
Memori II
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
4 Qayyum

Kalau nak diikutkan aku lebih rapat ngan budak2 kelas nih sebabnya aku amik 2 subjek tuk kelas nih. Math n Kimia. Masuk kelas nih kdg2 menyakitkan hati tapi perangai budak2 nih yang camtuh larr buat aku teringatkan diorg. Majoriti kelas nih guys, satu kelompok tuh mmg tersangat loyar buruknya. Diorg nih cam tak serius sgt nak belajar.. aku pun tak tau larr mybe sebab mula-mula lagi aku dah bagi muka. Nak marah pun diorg tak takut sgt..tapi kalau aku dah tak leh sabar mmg aku menengking gak larr kat budak2 nih. Time tuh je larr senyapnye pun, esok2 buat lagi..uish…mmg bersabar larr!!! Tapi 2x aku diobserve ngan kelas nih, bleh diorg nih tumpukan perhatian..berlakon mmg pandai larr budak2 nih. Yang beria-ria nak dtg umah kitaorang pun budak2 kelas nih larr jugak. Ade 2-3 orang budak2 kelas nih yang rapat ngan aku… nak kata aku bagi perhatian lebih kt diorg tak jugak. Sebab diorg yang nih mmg nak belajar, rajin tanya soalan kat aku.. in fact diorg nih lemah sikit so time diorg tanya mmg aku explain betul. Jangan pulak ade yang terasa dah larr..Ngan budak2 kelas nih aku tak formal sgt, kalo ari sabtu ktorg leh berkumpul tuk bercerita lagi. Ngan budak2 pompuan siap aku leh pinjam novel lagi..agaknya tuh sebab diorg nih tak takut ngan aku nih..sbb dimanjakan sangat. Dekat-dekat nak exam baru larr nmpk kesungguhan nak belajar tuh..risau aku ngan budak2 nih.

kesimpulannya
Memang aku teringat saat-saat 2 bulan yang berlalu nih. Lagi pulak selalu duk sorang2 kat rumah…pastu dapat pulak msg2 dari budak2 nih. huhuhu!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, October 05, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home