:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, September 18, 2005  
 
 
Fesyen2 cikgu
“cikgu, baju cikgu cantik hari nih”
“kasut baru yer cikgu?”
“eh…cikgu pakai gelang baru”
biasanya dulu2 time aku ngan member2 jadik students memang suka peratikan cikgu2 pompuan yang ngajar ktorg..baju apa..kasut apa, berapa kali pki dalam seminggu. Nah..sekarang, aku yang alami situasi camnih. ade larr 2-3 org students kt satu kelas yg aku ngajar tuh mmg tersangat2 prihatin. aku pakai baju baru ker… kasut baru ker..sampaikan aku pki sarung kaki tidak pun diorg leh cam..kalau students pompuan takpe lagi larr kan..nih budak laki. Aduh…susah jugak jadik cikgu nih..imej kena jaga tuh.. ntah ape lagi larr budak2 nih ngata ktorg kt belakang…sabo je larr!!!
posted by NuRuL @ Sunday, September 18, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home