:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, September 18, 2005  
 
 
lega dah!!!
khamis 15/9/05

hari nih lepas contact time aku dapat waktu utk relief kelas…sepanjang2 tiga waktu tuhaku panggil budak naik library..automatiknya aku habiskan masa kt library…belek buku rujukan..cari soalan tuk kasi revision kt student. Then bila balik ke bilik guru, Kak Ida terus terpa aku.. Dr Wan dtg katanya..aik apsal lar pulak lecturer aku nih dtg time aku takde kelas…Kak Ida ngan Abg Man jer yg ade kelas. Rupenye dia dah silap tgk jadual…aiseh aku risau gak mulanya…ye lar..org lain dah habis observe nanti aku lak yg ntah bila..so aku pun wat2 berani lar tanya dia “ saya nih camne, Dr nak dtg observe hari lain lar pulak ek” Dr Wan senyum jer pandang aku “ 2x saya observe tuh ok dah larr..saya kira 3x jer lar” dalam hati aku..Alhamdulillah!!! automatiknya jugak…aku dah lepas bebas..dah merdeka..leh ngajar dgn senang hatinya…leh terus habiskan silibus tuk exam bdk2 nih…takde dah nk preisure2 membilang hari bila lecturer nk dtg..syukur2 sangat…thanks god!!! Gred aku..ntah lar…takleh nk predict Dr Wan nih nk kasi apa!!! Apa2 gred pun tak kisah larr…asalkan aku dpt habiskan LM nih dengan 1001 satu kenangan yang tak mungkin dpt aku lupakan.
posted by NuRuL @ Sunday, September 18, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home