:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, September 23, 2005  
 
 
wargh..malunya!!!
isnin ari tuh...tpt kul 11.50 aku nih ngan semangatnya nk ajar sudut antara dua satah pegi larr naik ke kelas 4 qayyum...ternampak larr khalil kat 4 Razi..aku pun ckp lar kt dia "ape nih berjalan kelas org lain..cepat balik kelas" sekali si khalili nih ckp.."belum lagi lar cikgu", aku pun buat dek jerr terus pi msk kelas..aik apsal lak tak ramai budak2 nih...sekali si acab ngan alif.." Cikgu, waktu math 12.30 lar..tp takpe larr..meh larr duduk sembang2 ngan kitorang" aiseh..punye nak cover malu aku kata aku nak balik guru... sekali malang lagi..kaki aku lak tersadung kat tangga..amik ko..nk sangat pakai kasut tumit tinggi. Aduh mak!!! sakit gila kaki aku...malu yang tadi tak habis lagi..malu yang nih lak...tp sib baik larr bila pandang kiri kanan..takde sorang pun students yang nampak...selamat!!!
posted by NuRuL @ Friday, September 23, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home