:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, October 21, 2005  
 
 
Meraikan Anak Yatim
Aku sekarang nih dah jadik cam PA mak aku lak..heheh, mana taknya kalo ade majlis ape2 aku mesti ikut menempel..bosan maa kalo aku tinggal sorang2 kat umah. Orang tak de akak ngan adik pompuan, camnih larr..huhu!!! Semalam, lagi sekali aku ikut mak ke majlis meraikan anak-anak yatim, office mak yg incharge tp yg sponsornye dari UDA Holdings Sdn Bhd. Sampai kt Greentown Mall, Ipoh dalam kul 3. Pastu Budak2 nih dibawa tuk shopping di UdaOcean, sorang punye budget RM 150 tuh, itu larr dikatakan dalam duka ada suka. Aku pun nak dpt 150 tuk sekali shopping payah. Dah ikut tuh bukan leh ikut saje kan, so aku kena amik 2 orang budak, Aida& Amin, pengiring2 yang lain cikgu tabika KEMAS, konon2 aku nih pun cam cikgu gak larr. Setiap dari ktorg sorang sales girl dari UO akan guide. Paling best memilih baju tuk Aida nih larr, geram2 tgk baju budak2 pompuan yg macam2 fesyen sekarang. Time aku dulu mane ade, Amin tak byk citer sangat, senang nak pilih baju. RM 150 tuh byk bende gak larr diorg nih bleh beliade larr dalam 3-4 pasang baju, kasut lagi tuh. Habis shopping terus gerak ke Hotel Seri Malaysia pulak, ade majlis berbuka nih di sana. Rehat2 dalam bilik, dlm kul 6.15 turun larr ke dewan. time nih sekali lagi budak2 nih dpt sumbangan lagi. Hamper + duit raya RM 50 sorang. Tuah diorg bulan2 puasa camnih. Makan kt hotel sure2 larr style buffet, kena melayan budak2 nih larr tuk makan, time Azan tuh aku just sempat capai buah tembikai jerr sbb tgh sibuk cedukkan nasi tuk Aida nih. Tapi puas hati larr makan pas tuh. sampai kat umah dalm kul 10 lbh. Penat tapi bila ingat balik muka hepi budak2 tuh rasa hilang penat tuh.
posted by NuRuL @ Friday, October 21, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home