:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, October 18, 2005  
 
 
Hujung minggu
Ahad lepas aku temankan mak ke SP, ape lagi kalo tak jadi driver. Sempat lar singgah umah Ija kat Baling. Buat pertama kalinya aku menatap borang posting yang akan diisi, sib baik larr ade member prihatin cam dia yang tolong amikkan. Belek2 borang tuh mula larr terasa cuak..Abis sem depan nih..posting larr jawabnya aku nih ke mana2 tempat yang diarahkan. Ade 4 pilihan negeri tuk kitorg pilih..tapi sekadar nak sedapkan ati jer tuh, ade jer aku dgr senior aku dihantar ke negeri yang takde dlm list pilihan pun. Ija melawak ngan aku, jom mintak ngajar Sabah..bleh ker aku kalo tiba2 dihantar ke sana ek..huhuhu. Sempat jugak larr Ija tunjuk kat aku Baju melayu yang dia jahitkan untuk adik dia. respek ar...Ija dah lepas jahit baju melayu sepasang, huhuhu..aku nih nak jahit sembat pun terkial2. Kata mak takde kurang ape2nye kalo belajar bende2 tuh suma..ye larr nak tempah baju kurung sepsang pun paling2 murah sekarang nih RM 20.
posted by NuRuL @ Tuesday, October 18, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home