:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, October 29, 2005  
 
 
Ape kes nih!!!
Huh..geram rasenye!!! Budak2 tadika acik aku pun tau nak pose...nih dah akil baligh dah rasenye tak reti nak pose. Aku bukan nak tuduh melulu tapi dah bende jadik dpn mata. Camnih al kisahnya, aku ke satu kedai runcit tuh nak beli rempah sup..sekali dtg larr sekumpulan budak2 sekolah yang masing2 ade moto sendiri nih selamba pilih2 roti bun kt kedai tuh..bising lak tuh..nak yang sardin larr..bilis larr..bila aku pandang..ade larr 2-3 orang budak2 tmn aku.. sudahnye termalu larr diorg2 nih. Peh tuh, ade larr sorang pakcik tuh tegur budak2 tuh " ape nih tak pose ker" yang menjawab tuh cina kedai tuh pulak " orang besar boleh larr tahan, ini budak manyak lapar, kantin diorg tutup, tatak makan tak leh jawab peksa" Ish..rasa nak penampar jerr cina kedai tuh. Budak apenye lagi kalo dah form 4-form 5.
posted by NuRuL @ Saturday, October 29, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home