:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, August 29, 2005  
 
 
KL lagi
Dalam nak habis cuti nih..semalam seharian aku spent masa pegi ke KL lagi..buat ape??? peneman Cik Dah yang bwk budak2 tadika lawatan ke sana...2x gi dalam seminggu..penat gile. Dah lar naik bas lak tuh..supposednye semalam mak aku yg pegi ikut acik tp last2 minutes nk gi lawat orang sakit lak.. aku semata2 tak nak pegi tp 2-3 acik sms pujuk2...tak sampai hati lak aku...aku nih kalo mintak tolong..dia tak kisah ape2 pun..lagi pulak..aku nih anak sedara kesayangan...kekeke. dalam pi berjalan tuh sempat aku habiskan marking kertas test math bdk2 4 qayyum dlm bas ( last minutesnyer kejer..dalam bas pun sempat jugak arr). Sib baik jugak larr aku dah biasa ngan budak2 tadika ngan parents2 diorg nih...tak larr rase janggal sorang2 aku jer.( al maklum larr...aku nih kan baru nk masuk alam dewasa..heheh)
posted by NuRuL @ Monday, August 29, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home