:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, August 25, 2005  
 
 
Extreme journey!!!
Chewah…tajuknye cam gempak jer kan..ape larr yang extreme sangatnya....padahal tak extreme manepun. Cumanya cuti sekolah nih aku selaku anak sedara yang baik menemankan femili Acik Adik ke KL sebab Cik Baha ade appoiment kat IJN..dan satu pencapaian baru bagi aku, sebabnya aku dah berjaya drive kat KL…eleh..ape sangat larr drive kat KL tuh (org boleh cakap camnih) cumanya satu experience baru larr bagi aku yang tak sampai setahun lagi dapat lesen nih…yang pernah satu ketika dulu sampai 3 kali tak pas2. Sampai lak tuh time org office kuar lunch.so boleh tahan larr sesaknya..lenguh jugak larr kaki aku nih main tekan clutch ngan minyak…padan larr ramai orang kat KL prefer guna keta auto. Nak cari hotel pun dah satu hal pusing2 salah masuk jalan..last2 jumpa Grand Seasons yang btul2 tepi jalan. So far so good larr holiday nih…sebabnya sumanye disponsor..hehehe..ok larr tuh dalam menunggu loan yang ntah bile nak masuk nih..terisi jugak larr masa cuti sekolah nih. Balik dari KL Cik Baha mintak aku jugak yang drive…aku no hal jer larr tapi smpi sekerat jalan hujan..mak aiii lebat gile..dalam hati aku nih cuak gile dah…dari speed 120 trus jadik 50-60 jerr..tak berani aku tanggung risiko..biar larr lambat sampai pun. Alhamdulillah, selamat jugak larr sampai ke ipoh dh dekat2 masuk maghrib…untuk kekawan aku..pasnih leh larr kita pi holiday same2 pulak…korang dah boleh larr nak harapkan aku jadik driver..heheh..plan jgn tak plan!!!!
posted by NuRuL @ Thursday, August 25, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home