:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, August 06, 2005  
 
 
Cerita hari jumaat...
Masuk kelas 4 Qayyum awal2 pagi nih tiba2 aku rasa panas hati...mana taknya..latihan yang sepatutnya aku suruh diorg siapkan di rumah...diorg keluarkan kosong tak bertulis ape2..siap ade yang hilang lagi. Dah satu hal tergendala apa yang aku plankan untuk hari nih..sebelum2 nih aku leh nak senyum2 ngan gelak2 ngan diorg tapi tadi memang aku takleh nak berlembut dah...ikut2 hati nak jerr aku denda tapi sebenarnya tak sampai hati pulak..tapi yang nyata hari aku tanya soalan memang aku tak pandang langsung muka budak2 yang baris hujung tuh..diorg nih bukannya tak bijak tapi nakal+malas. Tapi pikir2 balik..tak patut lak aku buat camtuh...entah larr..aku nih tak serius sgt kot sampai macam tuh diorg behave..aku tak reti nak marah-marah..sebabnya time aku belajar dulu aku tak suka cikgu marah-marah kat aku and alhamdulillah aku tak pernah lagi melalui situasi camtuh...so bila dah jadik situasi camnih rase frust larr jugak..huhuhu!!!!
posted by NuRuL @ Saturday, August 06, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home