:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, August 13, 2005  
 
 
Sekali suruh komen...
Antara komen-komen students kat aku lepas hampir sebulan aku ngajar diorg.

Cikgu perlu lebih matang berkomunikasi dengan pelajar
(Erk!!! Aku nih nampak cam budak-budak ker???)

Cikgu perlu lebih tegas masa aktiviti P&P
(Nampak sangat larr diorg nih tak takut langsung kat aku)

Banyak menggunakan contoh dan peta-peta konsep
(suka larr diorg bila ade ABM-ABM nih..siap konon-konon terkejut bila ade bende-bende baru )

Cikgu jangan garang sangat nanti cepat tua!!!
(Mana aku tak jerit2..dah diorg bising sgt)

Boleh tahan sporting
(itu yang diorg leh buat main-main ngan aku..sabo jelah!!!)

Rajin ajar ktorg one by one..senang ktorg paham
(Aku larr pulak yang letih tapi tak terang kang sian lak kat diorg)

Cikgu macam nervous bila kat depan
(Rajin menilik cikgu rupenye diorg nih…bahaya tul!!)

Cikgu selalu jer serius..tak penah pun nak buat lawak.
(Aiseh..aku tak reti nak buat lawak…reti gelak tgk gelagat diorg jerr..camne nih?)

Bila cikgu marah, ktorg tak takut sebab tak nampak pun cikgu betul2 marah
(Kan Aku dah cakap!!!)

Cikgu bagi latihan sikit sangat
(Sikit pun ade jugak yang tak hantar…bila aku ckp blk senyum simpul jerr diorg nih)

Cikgu sentiasa cool walaupun dalam kesulitan
(Banyak larr cool diorg…dalam hati nih dup dap jer rasenye!!!)
posted by NuRuL @ Saturday, August 13, 2005  
2 Comments:
  • At 4:16 PM, Blogger Muizz M said…

    nampak sangat stress cikgu kita ni...

     
  • At 11:23 AM, Blogger NuRuL said…

    stress tak stress mana moeh..kalo ikutkan suma keje stress..aku pun pelik jugak apsal yg org duk kecoh2 pasal cikgu2 stress nih...

     
Post a Comment
<< Home