:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Sunday, July 24, 2005  
 
 
Housemate aku
Housemate aku a.k.a Kak Ida, aku just nak citer kirenye Kak Ida nih cam pemberi semangat jugak lar..sebabnya aku kagum tgk semangat dia. Mulanya aku rasa cam nak down jugak larr nak praktikal nih but suddenly bila jumpa dia 1st day tuh, bila tgk dia dah ade 2 orang anak (in fact anak2 dia comel sgt) aku cam kagum larr sebabnya pengobanan dia tinggalkan anak-anak dia tuk belajar, anak-anak n suami dia pun memahami, sebak gak tgk time femili die nak balik ari tuh. Kalau nak dibandingkan aku yang takde tanggungjawab ape2 lagi nih rasenye dia lbh nampak tenang dari aku. Aku nih jer cengeng lebih2. So far sekarang, aku pun dah jadi relax sket larr praktikal nih. Lagi satu bila kita duduk ngan orang yang berkeluarga nih rasa cam lbh teratur, kemas rumah, basuh baju (sib baik umah aku ade washing machine), masak. Sebabnya kalau ikutkan aku, beli makanan kat kedai jer. Aku belajar cara menguruskan rumah larr..heheh
posted by NuRuL @ Sunday, July 24, 2005  
2 Comments:
  • At 8:33 PM, Blogger Muizz M said…

    elok pun belajar dari sekarang, bukan setakat mengajar je, kita pun kena belajar from time to time.. orang kata apa, prepare for things to come... ye la, who knows about the future.. lagi pun peluang datang tanpa kita duga, so don't ever let it go, take the opportunities to learn things and train ourselves.. sampai masa kita akan lebih matang dan lebih bagus dari semalam.. inshaALLAH :)

     
  • At 9:59 PM, Blogger NuRuL said…

    dayah..takde calon maaa....tlg carikan..heheh..yup moeh..memang kena belajar from time to time..makin byk yg kita belajar..rase macam byk lagi yang kita tak tahu..arigato!!!

     
Post a Comment
<< Home