:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, August 06, 2005  
 
 
Hampir 2 minggu aku tak jenguk blog aku nih..rindunye!!! Aku dah diobserve untuk pertama kalinya. Hari yang tak dijangka lak tuh sebabnya ikut perancangan mula-mula Dr. Wan tuh cakap dia nak dtg hari rabu. Ktorg langsung tak expect dia nak dtg minggu nih..tapi mujurlah hari selasa lepas aku kira cam dah cukup prepare lar utk kimia 4 Qayyum tuh, siap ade ABM ngan plan aktiviti tuk students.. Alhamdulillah yang pertama dah dilepasi. Alhamdulillah jugak nerves ngan ketar aku dah hilang, mulanya memang aku risau sangat kot2 tangan jadi ketar tapi syukur lar. Students aku pun ok jugak, kalau tak loyar buruk diorg nih memang bleh tahan lar…tapi time lecturer aku observe tuh agak terkawal even kdg2 terlepas jugak loyar buruk diorg tuh. Siap beratur properly larr nak masuk lab tuh...Lawaknya, lepas Dr. Wan kluar lab tuh, diorg yang tarik nafas lega.. ade sorang tuh, dialog camnih “ cikgu, upahnya?” aku pun pelik semacam..upah ape pulak. Jawab dia “ upah ktorg berlakon” aiseh…sabo jelah aku budak-budak nih!!!
posted by NuRuL @ Saturday, August 06, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home