:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, April 10, 2008  
 
 
Hari Ini KhaMis
Hari ini hari khamis, hari berbaju batik untuk pekerja-pekerja gomen seperti saya nih. Dah tak larat nak pusing dah rasenye baju2 batik yg ada dalam almari plastik saya tuh.

Saya ingin pakai baju yg mak saya beli masa di Surabaya dahulu..semestinya bukan Batik Malaysia tapi dah kainnya batik..boleh lar nak dikirakan batik..belasah je lar. Tapi belek punye belek, saya rasa macam tak sesuai pulak nak pakai ke sekolah..meriah sangat dengan labuci-labuci dan manik-manik itu.. Kang orang kata nak pergi bertunang pulak ya..huahua!!!!
Jadi..selongkar punye selongkar, saya jumpa satu blouse yg boleh lar kire-kirenye nak di match kan dengan kain batik Pink itu.

Hentam saje lar..asalkan batik ya!!!

posted by NuRuL @ Thursday, April 10, 2008  
4 Comments:
  • At 1:45 PM, Blogger AK said…

    baju batik...
    macam jadi burden lak ek...
    tapi kat sini slamber je ada lecturer tuh pakai baju batik yang sama tiap2 minggu...
    oh lupa, anda pompuan...
    huhuhu

    amik je kain batek lama2, cantum2 jadi baju batik! nanti org mesti mlpong tgk....
    "eh, napa minah tu??? tak reti berfesyen langsong!"

    huhuhu

    jgn marah cikgu.... =)

     
  • At 1:18 AM, Blogger hayad said…

    yg 1st tu lg lawa la. ala, cuba la pakai g sek. mesti terbeliak mata cikgu2,kekeke

     
  • At 2:10 PM, Blogger Mazarina said…

    cantik la..kaler pink..huuhuhu...lame x dtg sinih...aku pung bosan dh nga batek nih...kalo dok kelate leh aku beli kain banyak2, tp dok sini mana nk beli...tunggu cuti lambat lgk...sedey2

     
  • At 8:05 AM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    erk..apa kasi suggestion yg takleh pakai nih..
    ya..orang pompuan memang kesahkan bab2 baju nih..haha

    hayad
    a'ah..memang yg 1st lagi lawa..tapi kang org mengata lak kalo aku pakai..huhu..maleh lar..aku kan budak baik

    mazarina
    hi maza..lama tul tak dgr citer.. kt klate boleh dapat murah lar kan..borong banyak2 cuti sek nanti..hehe

     
Post a Comment
<< Home