:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, April 07, 2008  
 
 
Catatan Hujung Minggu
Sabtu lepas, sekolah saya ada mesyuarat PIBG. Ini kali kedua saya terlibat dalam meeting nih..dan 2 kali ini lar jugak saya rasakan para ibu bapa di kawasan sini sangat susah nak memberikan kerjasama pada aktiviti-aktiviti sekolah. Parents yang datang memang betul-betul bagi komitmen.. memang yg betul-betul nak anak-anak mereka sukses dalam study tapi yang tak datang itu larr para ibu bapa kepada pelajar-pelajar yg selalu buat problem.. nak buat camne lar yer??? Maleh lar saya nak pikir..biar puan pengetua yg pikir solution-solutionnya ya!!!
Habis meeting PIBG, saya dan beberapa orang cikgu mencemar duli ke Jakel.. nak pilih 4-5 helai sampel kain untuk dijadikan uniform para cikgu cikgi nih..boleh awak-awak suma tolong pilihkan yg mana difikirkan cantik dan sesuai untuk uniform sekolah kami ini ya.
Tapi..kalau ditanya pada saya..satu pon saya tak berkenan ngan corak-corak ini..huhu

Ahadnya pulak, saya dan cik Dayah mencemar duli pulak ke Pesta Buku Antarabangsa KL di PWTC...ini kunjungan kali ke tiga saya ke Pesta buku yg dianjurkan setiap tahun ini. Aiseh..memang rambang mata dibuatnya tengok buku-buku nih..pilih jangan tak pilih..saya sendiri pilih punye pilih tak sedar dah hampir 9 buah buku beli rupenye..ada lagi list tak masuk dalam senarai nih..next week penutup dah berkira-kira nak pegi lagi sekali.

Banyak nih..saya tak tahu nak baca yang mana dulu.. kesibukan tugas sekarang nih saya rasa belum sempat nak mulakan aktiviti pembacaan. Tunggu minggu budak exam nanti akan saya khatam kesemuanya :)
posted by NuRuL @ Monday, April 07, 2008  
9 Comments:
  • At 10:57 AM, Blogger Mardihah said…

    salam menjengah...wah, jelesnya tgk banyak buku!!!

     
  • At 11:56 AM, Blogger Acaii Jawe said…

    penah wakil abah meeting PIBG ni,hehee..tengok jela diaorg bertekak,hehe..sy dok kat belakang lukis2 kartun,hehee

     
  • At 12:23 PM, Blogger AK said…

    byknya buku...
    nak g pesta tuh, tapi macam malas... tau punya, g sana, takde duit gak nak bli buku2 tuh...
    student sengkek kan...
    aish!

     
  • At 2:58 PM, Blogger hayad said…

    aah la, semua aku tak berkenan.kot boleh tahan yg warna kuning tu kot.yg no.6 dr atas tuh!

     
  • At 6:15 PM, Blogger mala_yusof said…

    kalau ikutkan hati..aku pon xberkenan ngan kain2 dalam gamba tuh...tapi yang kaler biru bunga hijau [kat bwh skali] leh tahan la jugak...xdela cikgu2 laki nampak pelik bile pkai... hehehehehe...banyak seh buku ko beli...UNGU KARMILA tu best..aku dah khatam dah...:)

     
  • At 7:58 PM, Blogger khairul najmi yusof said…

    buku chef tu buat hati ku tertarik.

     
  • At 6:06 PM, Blogger NuRuL said…

    qudwah_mardhihah
    salam kembali..banyak jer..bacanye entah bila..hehe

    faisal
    hehe..itu kejenye yer acai..tapi sebenarnya kitorg yg cikgu2 hari tu pon tak pay attention sgt..siap ada yang boleh berborak sakan lagi kat belakang..tapi saya budak baik..hehe

    ak_0143
    ala..pegi lar..mesti best tau:)

    hayad
    ha..yang tuh pilihan aku tuh..hehe

    mala
    a'ah mala..suma tuh tak lawa..corak lama-lama..ntah larr diorg nih

    khairnaj
    tunggu yer..nanti akan ku bawa pulang ke kampung :)

     
  • At 9:12 PM, Blogger Kasawari said…

    tentang PIBG tu biasalah.. kadang2 ibu bapa pun lepas tangan juga.. dan tidak dinafikan sesetengah tempat langsung tak amik peduli..

    mana kala setengah tempat yg lain.. ibubapa begitu prihatin kan..

    tentang pesta buku.. nurul tak beli buku Kak Norz ker dari alaf 21 "Menanti Kasih" dgr buku tu byk watak blogger..

     
  • At 8:12 AM, Blogger NuRuL said…

    kasawari
    a'ah..bro..memang kadang2 ada sek yg parentsnyer bagi 100% komitmen..
    tak terjumpa pulak buku kak norz tuh..ha..nih mesti ada watak bro nih..hehe

     
Post a Comment
<< Home