:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, October 31, 2006  
 
 
kisah di hari raya
Raya pertama semuanya berlalu dengan ceria..
Raya kedua rumah terbuka di rumah kami..
Raya ketiga kami beraya ke rumah sedara mara di taiping..
Tapi bila ramai-ramai berkumpul..
Aku akui, memegang tanggungjawab sebagai seorang kakak bukan satu perkara yang mudah
Di tambah pulak dengan adik-adik aku yang semuanya hero-hero belaka..
Hanya aku sorang mawar terpinggir..huhu.
Entah kenapa kesabaran aku tercabar sampaikan satu tika aku meninggikan suara
Tapi nya kata mak tindakan aku kurang sesuai dengan status aku sebagai anak dara pingitan..adoi..tak pasal-pasal!!!
Lalu hati aku jadi terluka.. pergi ke rumah atok konon-konon nak bawa diri
Huh..sungguh tidak matured tindakan yang aku ambil tika itu kan..
Bila hati dah marah kadang-kadang kita lupa apa yang diucapkan dan sesungguhnya tiada niat di hati pun..hanya sekadar luahan perasaan tatkala dihimpat ke’tension’ an..huhu..
Makanya bila jadi gini..bergelak ketawa dan bertepuk tangan lar syaitan-syaitan durjana
Namun..bak kata pepatah melayu ‘air dicincang tak akan putus’
Sekarang kami sudah bergelak ketawa..
Berkongsi cerita masing-masing
Bersembang..berborak sama-sama menonton tv bagai kan tiada apa yang berlaku.
Huhu..ntah apa-apa lar entry aku kali nih!!!!
posted by NuRuL @ Tuesday, October 31, 2006  
3 Comments:
  • At 9:49 PM, Blogger hayad said…

    entry ape nih weh?

     
  • At 8:41 AM, Blogger hayad said…

    lor...aritu aku bkk xde post pun , tu psl aku tye entry ape ni..

    biasa le tu, gaduh. Aku ngan adik aku ari2 mcm kucing ngan rimau...tak gaduh tak sah

     
  • At 3:58 PM, Blogger NuRuL said…

    kesilapan teknikal

     
Post a Comment
<< Home