:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Wednesday, November 22, 2006  
 
 
Apa kena eh..
2-3 minggu nih..asyik tak sedap badan jer
kepala pening..tekak rasa loya...
ohooo..tapi jangan salah paham lak..
Ngadu kat Mak..
Mak kata gini " pergilah jumpa doktor..badan tuh bukan nak pakai setahun dua"
Ngadu kat Acik
Acik lak kata gini "Muda-muda lagi dah macam-macam penyakit..penuh angin badan tuh"
uishh..gerun lak aku dengarnya.
Ada betul gak sebenarnya badan aku nih penuh angin.
Tak tau lar apa istilahnya orang panggil..tapi selalu sangat aku sendawa cam lepas makan tuh..
Camne eh..aku beli jeruk halia..kata orang bleh kurang angin dalam badan..
Tapi makan dalam satu jurai jer...dah rasa tak lalu.
Nak pegi jumpa doktor ker..nak pergi berurut ek..
Sekarang nih nak cari tukang urut pun dah susah..
Memang rasa cam nak pegi berurut satu badan nih pun.
Tapi ada lak yang cakap..muda-muda tak elok pegi berurut..jangan biasakan sangat..
Nak kata tak exercise..tiap-tiap pagi aku pegi jogging..
salah tang mana lar nih..huhu
Aduh..gi mana nih!!!
posted by NuRuL @ Wednesday, November 22, 2006  
1 Comments:
  • At 9:55 AM, Blogger hayad said…

    p la mandi wap.
    xpun jom join family aku p mandi air pns kt sungkai ujung minggu ni ;)

     
Post a Comment
<< Home