:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, October 17, 2006  
 
 
di tag oleh dayah!!!
) 1 Ramadhan 1427 Hijrah anda berbuka puasa dengan siapa dan dimana?
---> Masih ngan femili..mak+ayah+adik-adik aku.

2) Apa persiapan anda menjelang hari raya?
---> 'biarlah rahsia' muahaha

3) Sepanjang sebulan berpuasa, agak2 kemana lokasi berbuka yang akan menjadi pilihan anda?
---> Rumah sendiri...lagi selesa

4) Pendapat anda,berbuka puasa di Hotel?
--> penah sekali aku berbuka di Hotel Seri Malaysia..tuh pun sebab free..sedap!!! tapinya kalo nak kuarkan belanja sendiri..jangan harap!!! Mahal seh..satu kepala RM 30-60...uish..belanja tuk baper hari tuh!!!

5) Adakah anda suka menghantar kad raya (by pos) kepada rakan2, sahabat handai dan kekawan anda?
---> suka...tapi lagi suka kalo dapat kad raya dari orang..hehe!!!

6) Oleh itu kirimkan lah kad raya anda di alamat berikut:
---> Dayah..hang dah tau alamat aku..apa lagi aku tunggu kad raya hang nih!!!
posted by NuRuL @ Tuesday, October 17, 2006  
2 Comments:
  • At 2:07 PM, Blogger hayad said…

    isk, kan aku dh bg tau, thn ni aku mmg tak anto kad ry kt sp2 pun, tunggu ajer thn dpn,haha!

     
  • At 9:12 PM, Blogger NuRuL said…

    huhu..nak jugak..hehe

     
Post a Comment
<< Home