:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, October 06, 2006  
 
 
Dengar lagu
My Heart
Irwanshah feat Acha Septriasa

Disini kau dan aku
terbiasa bersama
menjalani kasih sayang
bahagia kudenganmu

pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita

bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

if u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn’t reach my love
even just one night
our love will stay in my heart
my heart

pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita

bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang

if u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn’t reach my love
even just one night
our love will stay in my heart
my heart

Aku belum berpeluang nak tonton lagi filem Heart lakonan Irwanshah dan Acha nih.
Dari komen-komen di forum yang aku baca..ada yang kata best..tak kurang ada jugak yang mengeluh boring sampai tertidur.
Arif dah sms aku, bagitau dia dah beli cd filem nih..save duit aku..plan nak tengok di wayang, di ipoh takde tayang, tukar plan nak beli cd..orang lain dah beli..hehe.
Sememangnya pirate cd lar tuh, mana nak kuar lagi cd original sedangkan filem still main lagi kat wayang. So aku tunggu dia balik rumah raya nih lar untuk aku tonton dan komen sendiri.
‘My Heart’ kat atas salah satu lagu dalam ost album filem nih..aku sememangnya suka garapan dari Melly nih..so bagi aku tak mengecewakan lar lagu-lagu dalam album nih.
Sweet lar nak dijadikan penyedap telinga.
Teringat wak tu aku mainkan kaset nih waktu ke ipoh minggu lepas, turn lagu ‘My Heart’ nih lar sepupu aku Khalisah mencelah.
“eii..lagu yang kakak suka”
“Mana kakak dengar?”
saja aku nak menduga..takkan lar budak sekecil darjah dua nih dah pandai nak dengar-dengar radio.
“dekat tv3, kan selalu ada tunjuk lagu nih..kak yue tak penah tengok ker?”
Ohoo..betul jugak. Memang tv3 selalu promo filem nih pun.
Yang aku nih pulak, kasi dia pegang cover kaset yang ada lirik-lirik lagu..apa lagi nyanyi sakan lar budak kecik tuh.
“ kak yue rewind lar lagi, kakak nak dengar lagi lagu tadi”
Ewah-ewah..dia nih. Bukan main dia menyuruh.
Sudahnya 2-3 kali jugak lar lagu nih di ulang dengar sementara nak sampai ke greentown mall tuh..dan makin galak lar Khalisah nyanyi dengan feelnya tersendiri.
Yang aku nih pun satu kan..apa lar gi ajar budak-budak sekecil tuh hafal lirik lagu. Kalau lar suruh menghafal sifir..ada jugak faedahnya..hafal doa-doa harian ke..dapat gak pahala time pose-pose gini..ish-ish!!!
Oh..ya aku dah beli kaset zikir munajat untuk letak lam keta. Sekurang-kurangnya dapat pahala alunkan zikir munajat sambil-sambil drive nanti..InsyaAllah!!!
posted by NuRuL @ Friday, October 06, 2006  
1 Comments:
  • At 3:42 PM, Blogger hayad said…

    fuaahhh!!! kaset zikir munajat tuu,ehe ;)

     
Post a Comment
<< Home