:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, July 08, 2005  
 
 
Bakal Sekolah Aku
Image hosted by Photobucket.com
SMK TMN TASIK..tempat aku ngaja nanti
Semalam aku, Dayah, ngan Fiza meronda satu pekan Taiping..tapi bukannya meronda saja-saja…kitaorang pegi survey sekolah tuk LM nanti. Alhamdulillah..settle dah sumanya..hajat kitaorang nak duduk satu rumah nampaknya tak kesampaian memandangkan jarak sekolah aku ngan diorang nih jauh larr sket. Diorg jerr leh duduk sekali..huhuhu..dayah..nanti boring2..aku lepak umah hang yer.. selingan jap..Ye larr..kita hanya mampu merancangkan sedangkan Allah yang menentukan. So far..sekrang nih confem larr aku duk sekali ngan Kak Ida yang satu skolah ngan aku. Camne rupenye Kak ida tu pun aku tak kenal lagi sebabnya dia B.ED Sastera..mybe larr penah terserempak kot time2 blaja dulu. Disebabkan dah sampai ke Taiping tuh aku pun amik kesempatan nak terus ke skolah..time nih yang aku rasa lawak sket.. punye larr aku timing tak nak tersempak ngan students2..sampai ke sekolah tuh around 2.30 sbb aku ingatkan sure dh lengang dah sekolah..sekali silap timing daa..2.30 tuh larr time budak2 kluar klas..memang takleh nak elak larr..tak suspen dah nanti diorg n ih tgk cikgu baru diorg nih..heheh..nk gi jumpe PK (Penolong Kanan) pun dah satu hal..tangan aku dah sejuk smacam..jantung nih dup dap jerr…nih larr perangai aku kalo dh nervous..padahal PK tuh ok jerr..siap leh buat lawak lagi..Fiza ngan Dayah kata suara aku mula2 cam takut2 jerr..aduhai..camne 1st day nak berdepan ngan students nanti..kena baca doa byk2 larr jawabnya. Jadual tuk guru pelatih tak siap lagi..tapi yang confemnya aku kena ngaja 2 klas kimia n satu klas math..nx week meronggeng lagi larr ke taiping jawabnya.
posted by NuRuL @ Friday, July 08, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home