:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, July 22, 2005  
 
 
Seminggu Pertama
Aku tak tau nak coretkan apa kat sini walaupun banyak rasanya yang boleh aku ceritakan...yang nyatanya penat. Nak pikir ayat nak buat lesson plan...nak kena study balik slibus2. Dapat lak skool aku balik 2.30 tiap2 hari..penat2 pun ok larr rasenye..aku dah leh sesuaikan larr diri ngan suasana kat skool tuh. Dapat ngaja 2 klas.. 4 Qayyum ( Kimia&Math), 4 Farabi (Kimia). Dua2 kelas nih students lelaki yang dominannya.. dapat lak aku nih tak reti nak serius2..lagi larr bertambah2 loyar buruk diorg tuh. Cara pengajaran aku lak ? aku rasa byk yang aku kena improve lagi..objektif rase2 mcm tercapai tapi kadang2 isi pengarajan tuh mcm berterabur lagi. Nak cover ketar tangan ngan suara lagi..itu yang rasa cam kelam kabut. Setakat nih tak tau lagi sape lecturer yang akan observe. Yang aku tau area2 penang, dah ade lecturer yang pegi melawat sekolah, kemungkinannya area2 sini nx week larr kot..so memang kena prepare betul2 larr. Lesson plan pun ayat berterabur gak..cam ade harapan untuk ditegur nanti. Depends larr lecturer nanti sape. Debar2 jugak nak tau sape lecturernya. Selain dari penat, kaki aku dah sakit disebabkan kasut tumit tinggi, terkena pulak kasut yang tapak flat tercabut tapak..huhu..tunggu loan masuk larr baru nak beli lain.
posted by NuRuL @ Friday, July 22, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home