:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, July 14, 2005  
 
 
Hal Sekolah
Alang-alang dah balik dari USM, aku ngan Dayah trus plan nak gi sekolah amik jadual. Supposednye memang larr dah siap sebab time aku gi last week PK tuh kata confem leh dpt minggu nih tapi hampanya bila sampai2 PK tuh cakap jadual aku kena rombak balik. Sabar je larr.. just yang aku dpt tau aku kena ngaja kimia ngan maths f4. Paling ‘best’nya 13 waktu per week lak tuh ( terkejut gak aku aku pasalnya unit maximum pun 12..redha je larr). Dayah larr yang paling lega..dah larr jadual settle, 9 waktu per week lak tuh (paling minimum). Alang-alang dah ke taiping jugak Ktorang contact Ady, secara automatiknya lunch ktorg ditaja oleh Ady yang hensem ( puji jgn tak puji..heheh)..tima kasih byk2. Balik umah, baru larr terasa kepenatannya.
posted by NuRuL @ Thursday, July 14, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home