:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, July 14, 2005  
 
 
Sehari di USM
Disebabkan praktikal nanti masing-masing 2 bulan kat tempat yang berlainan, so aku ngan kekawan decided larr nak gather dulu kat USM. 1st masuk gate minden aku dah kena tahan ngan pak guard. Aduh sabar jer aku ngan pakcik+makcik guard nih.. Awal2 sem camnih memang lar diorg nih terlebih rajin. Sempat lar ktorg spent sehari di USM nih..ramai rupenye cikgu2 nih berkumpul dulu kat USM. Yang bengangnye..time ktorg nak tau sape observer..kerani kat PPIP tuh marah2 pulak..sabar jer larr.Dia boleh cakap bende tuh takde kena mengena ngan ktorg..of course larr ktorg nak tau sape yang observe..memang bersabar je larr. Bila dah blk ke png, sempat jugak larr aku ngan Ja shopping2 kat BJ. Tapi setakat beli bende2 yang perlu jer larr..dalam keadaan cam ktorg skrang memang kena berjimat cermat lar. Stay satu malam kat Surau L07, awal2 pagi bgn tuh aku termenung kat balkoni yang mengadap ngan padang bola tepi kafe indah..saje tgk keadaan sekeliling IK waktu pagi2. Sayu gak rasa bila ingat balik kenangan 2-3 tahun nih..cewah..cam dah nak habis jer padahalnye sem depan kena gak dtg sini balik tuk habiskan final sem. Rata-rata cikgu2 ang nak praktikal yang aku jumpa nih sumanya berperasaan cam aku gak..fikir macam2 kemungkinan. Masing2 berharap semuanya akan berjalan dengan lancer..InsyaAllah.
posted by NuRuL @ Thursday, July 14, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home