:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Monday, July 04, 2005  
 
 
Kasut Putus
Apa daa..kasut putus pun aku nak jadikan tajuk. Petang tadi bila aku ke Poliklinik tuk beli ubat mak yang tiba2 pening kepala..sandal yang betul2 aku selesa pakai putus tiba2 time aku turun dari motor..terseret2 jugak larr tima aku berjalan. Camtu larr bila dah ditetapkan...dah tiba masanya sandal tuh memberhentikan khidmatnya untuk tuan dia nih. Dan juga camtu lar leh disamakan dengan kehidupan manusia nih..bila dah ditentukan waktunya untuk bertemu dengan PenciptaNya...Allah s.w.t.
posted by NuRuL @ Monday, July 04, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home