:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Tuesday, June 21, 2005  
 
 
Penangan AF
Dah demam? Dah jatuh hati? Promo yang dilakukan oleh Astro sempena program yang aku kira memang paling menguntungkan Astro. Aku tak nak citer ngan detail pasal AF nih..ape yang aku nak highlightkan kat sini demam2 yang melanda gara2 AF nih..Baru2 nih aku temankan mak pegi melawat Cik Na yang baru delivered baby..sempat larr aku ngusik2 Intan yang baru 4 thn tuh tanyakan nk kasi nama ape utk adik baru dia nih..yang tak tahan tuh spontan jerr dia jawab Adam..mulenya aku takde larr expect ape2..tp bila si Intan nih buat gaya spontan Vote for Adam..baru aku teringat kt Adam AF2. Yang tuh citer Adam...skang pulak tgh hot pasal Mawi. 2-3 ari nih aku duk tgk adik bongsu aku ngan budak2 kt tmn nih nih petang2 main takraw..bila ditanya sebab ape..hobi Mawi main takraw..parah lagi adik aku cite..ade classmate dia siap potong rambut stail Mawi..dasyat btul penangan AF nih kan? Aku lak..bila tv dah terpasang tgk jer larr...realiti tv cam AF nih pada aku tak lebih untuk hiburan jerr.. kalo nk yang kasi spirit baik tgk Explorace(teringat kt Amir n Dani..hehe) , Amazing Race,Fear Factor, & The Apprentice ..program camtuh kita leh tgk camne azam peserta2 tuh nak smpi target diorg tuh..semangat camtuh larr yg bleh kite amik tuk jadikan contoh tuk life nih.
posted by NuRuL @ Tuesday, June 21, 2005  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home