:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, April 03, 2008  
 
 
Tv punye pasal...
Isnin baru nih saya terjumpa dengan Nabilah, student tuisyen untuk subjek kimia.
"Nabilah, ingatkan kat suma cikgu nak buat kuiz carbon compund tuisyen nanti suh diorg baca buku"
Students tuisyen saya ada lebih kurang 5-6 orang tapi yang selalu jadi informernya Nabilah yang comel nih lar.
"cikgu,baru teringat nak inform cikgu. Jadual kelas high flyers ubah lagi. Malam selasa jer yang free"
Jadual tuisyen saya dengan mereka ini harus disesuaikan dengan program high flyers yang pihak sekolah anjurkan. Aiseh..sengal tol!!!
"ala...malam selasa saya nak tengok sindarela" haha..logik punye alasan. Sungguh tak matured cikgu mereka ini.
"hehehe" Nabilah yang comel itu hanya senyum simpul.
"Kalau camtuh malam sabtu je lar..kalo saya balik kampung nanti bincang lain" suggest saya.
"cikgu...malam sabtu AF" Remind Nabilah.
Dah AF pulak..eii..tv penting lagi dari study nih..huahua.
Pikir punye pikir, saya pun beralah lar..
"ok lar..malam selasa pun malam selasa lar, saya tengok kat tv3 online je lar nanti. " Konon-konon matang sangat lar nih..haha.
Malamnya, saya dapat sms dari Nabilah
Cikgu, malam khamis tuh takde kelas, cikgu yus tak nak buat kelas BI malam, so tuisyen chemist boleh lar buat malam khamis.
Saya pon dengan excitednya balas segera sms Nabilah itu.
Orait..boleh sangat lar tuh!!!
Heheh..ok cikgu..see ya!!!
Yahuu..syoknya saya.. boleh lar saya menonton wajah Abang Sein yang manis itu..haha:D

posted by NuRuL @ Thursday, April 03, 2008  
2 Comments:
  • At 7:16 PM, Blogger AK said…

    ish2... chekgu2...
    suh je si nabila tuh tgk chekgu dia nyanyi... lagi berbaloi dr af! hehe

     
  • At 10:28 AM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    haha..kalo cekgunye nih yg nyanyi..takut habis kredit diorg jer nak undi :D

     
Post a Comment
<< Home