:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Friday, March 14, 2008  
 
 
HePi BesDaY!!!

Siang tadi saya ke Ipoh untuk shopping dengan makcik saya. Tengah hari saya dapat sms dari ayah
'Raja Nazrin Shah dikurniakan seorang putera jam 12.30 tadi'.

Owh..satu perkhabaran gembira buat rakyat di negeri Perak di tengah-tengah kemelut politik yang melanda sekarang (opps..saya tak mau citer pasal politik yer). Semestinya Putera nya nanti comel hasil gabungan muka ayahandanya yang sangat hensem dan wajah Bondanya yang jelita itu.. To Encik Faiz..anda berkongsi tarikh lahir dengan Putera baru negeri Perak..daulat tuh..hehe :) Selamat hari lahir..hepi besday..omodetou otanjoubi..dan segala macam wishes yang seangkatan denganya. Semoga sukses selalu nun di rantau orang..Chaiyo :)


posted by NuRuL @ Friday, March 14, 2008  
4 Comments:
  • At 6:20 PM, Blogger hayad said…

    ooo faiz sama besday dgn putera raja nazrin. ok la tu.sdp je dengo. yg hg sama tarikh dgn sami veloo ni plak ape ke hey??? hehehe

     
  • At 10:08 PM, Blogger NuRuL said…

    haha..yg tuh kebetulan gak tuh..aku tak mau mengenangnya..hehe.. Yang sedap didengar 8 Mac itu hari wanita sedunia :)

     
  • At 10:36 PM, Blogger hayad said…

    ooo ya ka? aku tak tau plak tarikh hari wanita sedunia neh

     
  • At 10:42 PM, Blogger NuRuL said…

    ha..kena amik tau tuh cik hayad.. kan aku dh kata 8/3 nih tarikh keramat.. tarikh besday aku
    sama ngan tahun kite lahi
    tarikh hari wanita lagi :)

     
Post a Comment
<< Home