:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, March 13, 2008  
 
 
Seketika waktu cuti
Saya perlu balik ke sekolah untuk mencurahkan khidmat bakti saya pada pelajar-pelajar sempena program cuti sekolah tapinya subjek sains di tengah-tengah waktu cuti..arghh..bengkek lar jugak tapi apo nak dikato!!! Makanya saya amik keputusan balik saja dengan train, jimat kos..hehe!!! Ya..last time saya penah naik train masa form 4 dulu..huh..punye lar lama kan. Saya ingatkan tak ramai mana lar yang satu hala perjalanan dengan saya, tapi huiyoo..ramai jugak. Dan rata-ratanya budak-budak form 5 yang nak pegi ambik result SPM. Perjalanan di waktu malam..takde yang best..kiri kanan gelap saja. Saya pun banyak menghabiskan masa dengan tido saja..hehe..mujur lar tak terlepas stesen Rawang tuh.
Habis kelas dalam pukul 12.30 thgri.. pegi lunch ngan hosmet, balik mandi+ solat zuhur, terus saya ke Hentian Duta ambik bas balik ke Perak pukul 4 petang. Dalam bas pun saya tido jugak sepanjang jalan walaupun di sebelah saya brader yg agak hensem...haha. Sampai di rumah dalam pukul 8.30 malam.. ha..tak sampai 24 jam pun perjalanan saya.. Penat??? Usah di kata lar.. tapi 'Aiman' tak kesah..hehe!!!
Sekitar am 12.45 pagi di Stesen Keretapi Kuala Kangsar.. Penantian Si kecil yg sangat comei :)

Yeah..dah sampai Rawang. Tunggu komuter nak ke tempat saya pulak.
posted by NuRuL @ Thursday, March 13, 2008  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home