:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Thursday, March 20, 2008  
 
 
Cuti macam tak cuti.
Cuti Maulidur Rasul kali nih saya menghabiskan masa bersama 'anak-anak' saya di sekolah. Dari pukul 11 pagi, stop kejap tengah hari.. sambung pulak sampai lar pukul 5. Sabtu akan datang nih, akan ada Sambutan Maulidur Rasul di sekolah saya makanya mereka-mereka itu sangat bersemangat nak ambil bahagian dalam pertandingan menghias banner. Saya selaku 'ibu' mereka secara automatiknya harus lah memberi support sebaik mungkin pada 'anak-anak'yang sangat rajin ini. Mana leh tunjuk malas weh..cikgu adalah role model pada pelajar-pelajar mereka..tambah2 lagi saya yang masih single mingle nih.. kalo akak-akak yang anak berderet pun rajin nak mai tolong pelajar-pelajarnya apatah lagi saya kan.. buat malu jer lar kalo takleh nak perform sebaik mungkin. Nasib saya lar dapat 'anak-anak' yang sangat sporting dan rajin ini. Tak terlalu mengharapkan bantuan sepenuhnya dari Cikgunya ini. Tapi dah kalau pelajar baik gini..jangan ko pulak naik lemak lepas tangan sepenuhnya..ya tak???!!!

Ececewah..tekun gitu!!!

Kita makan dulu!!! Cikgunya hanya mampu belanja roti canai saje..jadi lar ya!!!

Yeah..dah siap. Tapi kata Si Syafiq, dia tak puas hati lagi..ada benda dia nak touch up lagi..Saya kata.."suka hati awak lar"

Eventhough, mereka-mereka ini kata diorg masuk bertanding just suka-suka tapi jauh di sudut hati mereka, saya tahu mereka mengharapkan kemenangan. Hope so lar usaha-usaha 'anak-anak ' saya ini membuahkan hasilnya. Sebenarnya.................... cikgu nye yang ini pon suka gaks kalo menang.. bleh saya sentiasa tersenyum..hehe!!



posted by NuRuL @ Thursday, March 20, 2008  
5 Comments:
  • At 11:13 AM, Blogger Kasawari said…

    kenapa gambor2 ni smua golap2 jer.. flash rosak ker.. he he

    p/s; wah gi F1 eh ahad ni.. wah dpt jemputan ker. amboi seronok la.. ada kosong tak.. ni bapak murid nak joint..

    kecewa tahun ni anak2 saya 5 tahun dan 9 tahun kena tiket harga dewasa..

     
  • At 3:57 PM, Blogger hayad said…

    bgs bdk2 hg.bdk2 aku manje terlebih.sumer nk cikgu tunggu.nyampah aku!

     
  • At 9:45 PM, Blogger NuRuL said…

    bro kasawari
    Dah upload baru saya perasan gambo2 nih gelap..hehe. Jgn jeles eh..saya dapat tiket pree..hehe

    Dayah
    budak2 aku mmg semangat..melebih2 semangat dari cikgunye nih ha..hehe

     
  • At 3:22 AM, Blogger AK said…

    eheh!
    teringat di zaman dulu kala...
    ske wat banner2 gitu lah...
    wakil kelas gitu...
    memang best!
    kenangan2...

    (g mengimbau kenangan sat!) eheh!

     
  • At 5:59 PM, Blogger NuRuL said…

    ak_0143
    bila dah besar nih teringat balik kenangan2 waktu skeolah dulu memang syahdu jer rasa..hehe..btw..pelajar2 kelas saya menang!!! Juara antara form+ juara keseluruhan lagi :)

     
Post a Comment
<< Home