:: About Me ::
Name:NuRuL SaLeHaH MoHd YuSoF
Hometown:PeRaK
See my complete profile
Previous Post
Archives
:: ShOuTBoX ::



:: Sembang-sembang ::



:: Friends ::
:: Links ::
:: FoToPaGes ::
:: Education ::
:: Powered by ::

Isnaini Dot Com

BLOGGER

 

 

 
  Saturday, March 15, 2008  
 
 
Side Parking..arghh!!!
Den lomah botul bab side parking nih!!! ( Aura Bang Bil..huahua)
Kalau boleh memang nak elak sangat-sangat.. saya lebih rela parking jauh dari tempat yang dituju.Tambah-tambah laie bila parking yang dikosong itu di apit oleh 2 buah keta..confem..tak boleh nak masuk.
Tadi ke pasar sehari..faham2 saja bila ada pekan sehari nih di tempat saya itu sah-sah lar ramai umat manusia yang akan keluar membeli barang-barang..makanya terpaksa lar berlegar-legar mencari parking.
Terjumpa satu parking kosong tapinya di depannya ada deretan motor dan di belakangnya ada lori kecil.. Disebabkan malas nak berlegar-legar saya pon kononya tunjuk terer lar..pusing stereng keta 2-3 kali..undur ke depan ke belakang..tak dapat2 nak parking cantik jugak..adoi mak!!! Tapinya Mak dan acik saya nun dah jauh ke depan bersemangat nak mencari ikan yang segar bugar..putus asa gue!!!
Last-lastnya, saya call ayah di rumah. Haha..nasib baik rumah dekat dengan Pekan. Ayah datang, tak sampai pon 10 minit dan boleh parking dengan cantik..huhu..Malu pulak I. Kiranya segala ilmu yang di belajar ( Ayat mende nih??) masa nak amik lesen dulu-dulu nun tak dapat den nak praktikan..huhu!!!
posted by NuRuL @ Saturday, March 15, 2008  
2 Comments:
  • At 8:14 AM, Blogger Acaii Jawe said…

    hehe, kena byk berlatih lagi ni wak,hehe..:) sy byk kali dapat call " faisal, tolong akk parking kat bawah nih..tak bleh masuk/keluar"hahaha...

     
  • At 8:59 AM, Blogger NuRuL said…

    hehe..acai..kalo saya pon dekat2 ofis gamaknya saya pon join akak2 tuh call awk tolong parkingkn..hehe

     
Post a Comment
<< Home